Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 og bruke det på nytt ?
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 det vil jeg tro.. men vær nøye med at all såpe osv er vekk så ikke du risikerer at det blir noe feil med analyseringen!
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Min jordmor sier at man skal skylle det godt uten bruk av såpe og la det tørke. Så ja, det kan du:o)
tre_prinsesser Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg kjører det i oppvaskmaskinen jeg, går fint!
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 FLOTT ! takk for svar, har ikke rukket å kjøpt nytt så da skyller jeg bare ett brukt
Hoppsideisi :) Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Skal no helst være sterilt til en tisser på det da. Jeg hadde ikke villet vasket det, og spesielt ikke i oppvaskmaskinen!! Ugh!! Spør neste gang du er på legekontoret om å få med et glass eller to.Du kan også spørre om du kjenner noen som jobber på et sykehus, legekontor eller i hjemmetjenesten...
Helverine Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 I oppvaskmaskinen kunne det aldri i verden falle meg inn å vaske det. Æsj!! Jeg bruker det som engangs. Det koster jo bare 10 kr elns da, og det er da ikke såååå mange glass man trenger i løpet av et svangerskap
Tabitha Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Både lege/jordmor og lab kaster glassene i søpla uten å spørre, så føler ikke jeg kan spørre om å få dem tilbake... Men det er klart at hvis alle gravide brukte bare et par prøveglass i løpet av sin graviditet, ville det minsket søppelmengden ganske drastisk.
Erle79 Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Hvis det er fullstendig krise så kan man sikkert bruke det om igjen, men alvorlig talt, urinprøveglass selger de på apoteket for 5,- kroner glasset, det står de fleste i. Kjøp et par stykker i slengen, så har du ut svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå