Gå til innhold

Hva slags ansiktskrem bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor er du fornøyd? Er på jakt etter en som trekker seg fort inn i tørr og sår vinterhud. Er i tillegg gravid og huden har liksom blir ekstra tørr og "rar".

det dyreste er ikke alltid det beste har jeg hørt så skriv gjerne pris :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clinique Superdefense bruker jeg - for tørr hud :) trekker kjapt inn, føles ikke fet på huden og den har SPF 25 tror jeg det er (noe jeg er opptatt av at min hudkrem skal ha). Den koster vel 350-400 tror jeg. Har brukt den lenge, og har ingen planer om å bytte den ut iallfall!

Skrevet

Jeg bruker ingenting.

Det er billig, inneholder ingen giftstoffer og tar ingen tid å påføre. Huden klarer seg fint uten smøring når den bare har vennet seg til det. Det forutsetter bare at du heller ikke bruker sminke og er forsiktig med såpebruken.

Jeg er foresten 42 år gammel og har minimalt med rynker eller andre hudproblemer.

Skrevet

nivea Q10, brukt den i maaange år. Kjøpte den opprinnelig i en parfyme forretning da jeg brukte teatersminke i en årrekke, og fikk veldig tørre flekker fra det. Føler meg tørr i ansiktet fram til jeg får den på, og også av andre ansiktskremer. Har ihvertfall funnet "min" krem, og har ingen planer om å bytte. Får kjøpt i vanlige matbutikker til rundt hundrelappen

Skrevet

Jeg har veldig tørr hud, og bruker enten kanebo sensei silk supermoist, eller dermalogica intensive moisture balance. De koster 600kr, men de er de eneste som fungerer på min tørre hud, og jeg har prøvd maaaange kremer, både billige og dyre.

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Bruker sans soucis intensive skin dag- og nattkrem nå på vinteren. det er en vinterkrem som er tjukk og god=)

Skrevet

Jeg bruker en fra Charlottes urtekosmetikk (urtekosmetikk.no), og er SÅ UTROLIG fornøyd!! Bare rene, gode ingredienser, ikke noe skadelig fy-fy-stoffer og andre skumle ting. Huden min er helt fantastisk etter at jeg begynte med disse produktene. Anbefales på det varmeste:))

Skrevet

Ps. Prisen ligger på ca 250 -350 kr, slett ikke dyrt for et så luksuriøst produkt.

Skrevet

Jeg bruker Garnier sin Fresh fuktighetskrem. Helt nydelig og avkjølende.. Namnam..:) Koster vel rundt 50-60kr på dagligvaren..:)

Skrevet

Skin smoothing cream, Dermalogica og Matis sin klimakrem når det er kaldt.

Skrevet

I ansiktet bruker jeg Avéne. Husker ikke hva den koster, kjøpes på apoteket. Ikke spesielt dyr hvertfall. 40 gram.

På kroppen bruker jeg Eucerin dusjolje, og smører meg med Eucerin lotion etterpå. Kjøpte nylig disse på tilbud på apoteket; Ta 2 for 1. Da fikk jeg begge for ca 150,- Det er pumpeflasker på 400g

Skrevet

Skin smoothing cream fra Dermalogica. Anbefales!

Skrevet

Dere som anbefaler skinsoothing cream fra Dermalogica, kan jo ikke ha sååå tørr hud. Jeg har tørr hud, og den gir ikke nok fuktighet til meg ihvertfall, selv ikke på sommeren.

Skrevet

Den fra boots apotek. no.7. har både nattkrem, dagkrem og fuktighetsmaske. (den er helt elsk)

Skrevet

Lancome primordial, nattkrem og dagkrem. Veldig fornøyd, men vurderer å bytte akkurat nå da jeg har brukt denne veldig lenge. Kommer imidlertid alltid tilbake til akkurat DEN kremen.

Skrevet

Avenè for sensitiv og tørr til veldig tørr hud :) Veldig fornøyd med den, jeg har tørr og sår hud. Har prøvd en god del for å si det sånn..

Men er jo nesten ingenting som er bedre enn olivenolje :)

Skrevet

Jeg bruker en serie fra dr Brandt. som passer min hudtype. Svært fornøyd. Rens og fuktighetskrem ca 950 kr. Maske 495. holder ca 6 mnd til to ganger rens og fukt pr dag.

Skrevet

så mange fine svar da :) tror jeg får sjekke ut apoteket i morra. priser på over 300 og sånt passer ikke akkurat nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...