Gå til innhold

Strømmen/Skjetten/Lillestrøm?


Lemonia

Anbefalte innlegg

Hei, noen i dette området som også er hjemme med en (eller flere)? Jeg er 31 år og hjemme med min ett år gamle gutt. Hadde vært veldig koselig å bli kjent med flere i samme situasjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) jeg er 32 år og bor i lillestrøm.jeg går hjemme med min sønn på 7uker . jeg kjenner ikke så mange i lillestrøm så vært koselig bli kjent med noen fler .bor du i lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Strømmen, så det er jo rett utenfor. :-) Hadde vært veldig hyggelig å kjenne noen som også er hjemme med små på dagtid. Har tenkt på det en stund og sett på DiB-treffene, men det virker som de som møtes der kjenner hverandre godt fra før, så det er litt rart å komme helt ny inn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også sett på de treffene men enig med deg i at det blir litt rart komme inn helt ny. og siden du bor så nærme er det jo perfekt siden jeg ikke kjører bil.Hadde vært koselig og hatt noen og funnet på ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

Leste deres inlegg og jeg er i samme situasjon som dere. Jeg går hjemme med min sønn på 8 uker og jeg har lyst å bli kjent med flere i samme situasjon. Jeg bor en bit utenfor Fetsund men har bil så jeg er flyttbar. Kansje vi kan møtes for en gåtur eller ett møte på ett kafè??

 

Lott77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lott. Kjempehyggelig at flere har lyst til å treffes. Jeg har også bil, så jeg er fleksibel. Det er jo litt kaldt for trilleturer kanskje, men et cafébesøk e.l. er jo alltid koselig. Kanskje vi skal avtale litt mer på PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei lott og lemonia:) det hadde vært veldig hyggelig og treffes en dag, DET BLIR LITT KJEDELIG SITTE HJEMME ALENE HVER DAG. kafe el trilletur om været tilsier det.Må bruke beina jeg da:) hva mente du med pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle

 

Jeg er også i samme situasjon, og bor i Blystadlia (har bil). Er 37 or en sønn på 8 uker. Ville vært koselig å treffe andre voskne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 33 år og går hjemme med en sønn på 7mnd. Jeg vil veldig gjerne være med på en kaffe/trilletur eller annet. Bor på Skjetten og er mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Ser at der er mange PMer som går runden! :) Skal vi finne en dag neste uke? Jeg er fri hele uke bortsatt fra fredag, lott kan ikke på onsdag. Hørte at dere har vært på Pikene på hjornet sist. Det er greit med meg.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle dere på denne tråden.

 

Nå er det flere på tråden som har lyst på å møtes så jeg føreslår ett møte neste torsdag, kl 12 i Lillestrøm. Tils dess håper jeg att alle som er interessert rekker å lese inlegget og svare, for jeg var dessverre litt sein med å lese Eneste sitt siste inlegg.

 

Håper vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Vi går på babysang kl.12, men vi kommer etter det, ca. kl.13. Jeg regner med at det er på Pikene på Hjørnet.

Sees der :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er snart 30 og har akkurat flytta til Skedsmokorset. Har en liten trulte på snart 5 måneder. Torsdag 11. skal vi på HS, men jeg er ellers veldig interessert i å bli kjent med noen i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle!

 

Om jeg leser igjennom inleggen så tror jeg de fleste kan møte ons 10 kl 12 på pikene. Ju fler som kommer desto bedre:) Så om ikke noen har noe annet forslag så går vi for onsdagen...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med jeg også. Har ikke så veldig mye tid for jeg har noe jeg skal rekke etterpå, men sønnen min er den eldste her ser jeg og har ikke så stor tålmodighet når det gjelder café så det går greit. Det var noe annet den tiden han bare lå stille i en vogn. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...