Gå til innhold

guttenavn??


Gjest

Anbefalte innlegg

noen som har forslag på fine gutte navn som ikke har vært på topp 10 lista de siste årene?? vi er helt blanke på guttenavn.. bra oss har 4,5 mnd igjen å finne ut av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det ikke bare er vi som sliter med guttenavn - jeg synes det er kjempevanskelig... Jentenavn hadde vi klart, men så viste altså ultralyden at vi skal ha en liten gutt :o)

 

Vi vil heller ikke ha noe navn fra topp ti lista, men samtidig vil jeg ikke at det skal være så uvanlig at ingen har hørt det før... Du kan sikkert finne noen et stykke ned på denne lista:

http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden/topplisten?l=pop100m

 

Vi kommer antagelig til å gå for Aksel til vår lille, ihvertfall heter han det inntil det eventuelt dukker opp noe annet som er helt genialt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har hatt en følelse på at det blir en gutt i fra første stund.. men etter å ha vært hos jordmor i uke 13 og i uke 16 så hadde den lille så mage hjerteslag pr minut at hun trodde kanskje at det kunne bli en liten jente.. så vi såg litt på jentenavn.. og fant 2 som det stod imellom .... men innerst inne så visste jeg at det var en gutt..

vi var på ul nå onsdag og de kunne bekrefte det vi egentlig allerede visste.. det var en liten gutt som gjemte seg godt der inne.. så da var vi tilbake på det med guttenavn da.. det er mange fantastisk fine gutte navn, men de mange av de er på en måte oppbrukt.. men vi har god tid på oss å finne et navn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også guttenavn er vanskelig. Vi har en Jenny fra før og har følgende korte guttenavnliste:

Jesper

Herman

Georg

Aksel

Sivert.

 

Tror ganske sikkert at vi har bestemt oss for Jesper :)

 

Men så var vi på ordinær ul og da mente de plutselig at det er jente i magen. Så nå vet vi ikke:) Skal på ul igjen 22. jan og 3D 24. feb, så håper jeg at vi ser det tydelig da.. er så nysgjerrig vøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi synes også det er vanskelig å finne guttenavn. Mest vanskelig fordi vi er litt uenig om hva som er fint. Jeg har falt helt for Cornelius. Er kun 142 stk i landet som heter det, så det kommer jeg til å kjempe for at vår sønn skal hete:) Ludvig og Edward er også fine navn, men begynner å bli mange som heter det, og da er det ikke like gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alvin

Armand

August

Bernard/Bernhard

Carl/Karl

Carsten/Karsten

Conrad/Konrad

Edin

Edvin/Edwin

Erlend

Frans

Halvard

Helmer

Hermann

Hugo

Iver

Jo

Julian

Levi

Luis/Louis

Lyder

Magne

Mario

Melvin

Milan

Monrad

Nils/Niels

Noralf

Nordahl

Odd

Ola

Olav

Per

Preben

Rafael

Roald

Ruben

Samson

Sigmund

Tage

Trygve

Ulrik

Valter/Walter

Verner/Werner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...