Venter tvillinger Januar13 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 lest at sove på magen skal en helst ikke gjøre og ikke ryggen. høyre siden ikke så bra men venstre side bra for da presser det ikke noe på lille nurket.. Hva er dette for noe da?? kan man ikke sove som en vil?? magen føler jeg litt "skeptisk" til av en merkelig grunn.. følelsen av at "klemmer" nurket der inne
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 sov som du vil du... Jeg har ikke fått beskjed om noe annet av jordmor, lege eller fysioterapeut.. men: på ryggen: ha en pute under knærne på siden: ha pute mellom knær og ankler... (bedre for bekkenet)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Hehe Koffer i all verden ska du ikke kunne sove på magen eller ryggen så hær tidlig? Lå på magen til fødseln sist gang æ - deilig Å ja babyen har mer plass i magen når man ligge på en av sidan (syns d va høyre sida?) , men man får god beskjed fra den om h*n ikke trives ) Å ligge på venstre sida hjelpe mot halsbrann siden lukkemuskeln da ikke e åpen. Men ryggleie etter 6 mnd bør man ikke gjøre pga faren for å klemme av hovedblodåra, du kjenne dæ raskt uvel om du e en av dm som blir plaga av d;) Sov i kordan stilling du vil - etterhvert kan d være babyen bare lar dæ sove i en stilling - så nyt d så lenge du kan
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 jeg kommer ikke til å legge meg på magen... vesla skal få ha den plassen..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 jeg sover mye på rygg og siden.. sov mye på magen før,men nå etter noen mnd så har jeg den innbilingen at ikke lille nurket får plassen sin.. er inne i uke 16 bare. så den lille er ikke "klar" for og si i fra her ennå.. kjenner ikke noe ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå