Gjest Sekretøsa Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Er jo bare 15 minus, for ikke å snakke om januar.... jaja
It's all about me Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Med med litt ved i ovnen er det varmt inne og da spiser vi is uansett hvordan det er ute....
Tommage♀♂ Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Jeg digger isbilen! Kjøper sjelden is da, men de har mye god fiskemat=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Vi har ikke vedovn! *Furt* Men jeg har is i frysen da ) Fiskemat ja... kanskje jeg skal teste ut det neste gang han kommer med bjella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå