Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Er det vanlig å legge baby med sånn babysaft i flaske når han skal sove om kvelden? Hva med melk?
Lemonia Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Det er hverken vanlig eller lurt, i allefall ikke for babyer som har fått tenner. Greit nok for de som enda er så små at de trenger mat om natten, men større babyer bør ikke få søt (melk er også søtt) drikke om natten etter tannpuss, kun vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå