Panterjenta85 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har gitt tulla mi et par teskjeer med maisgrøt både i går og i dag, men hvor fort skal jeg øke mengden? Tenker at jeg gir henne noen teskjeer hver dag så hun blir vant til at hun får noe annet, men jeg må vel øke mengden etterhvert også? Og hvor tykk skal grøten egentlig være? På pakka står det 2ss mm blandes med 1ts pulver og det har jeg gjort, men den er jo helt tyntflytende... Skal den være det siden det er 4mndgrøt? Eller blander jeg i for lite pulver?
erteposen + 4 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 MM har enzymer som gjør alt flytende, så det har riktig konsistens. Det står flere steder at en ikke skal tilsette mer grøtpulver fordi mm har de effekten og grøten blir for heftig om en lager den tykkere. Du trenger jo ikke øke mengda så mye, om barnet er happy. Jeg økte for raskt med tvillingene og de slutta å spise pupp på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå