Gå til innhold

Ringe jordmor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fare for å syte og klage å synes veldig synd på meg selv, så er jeg litt usikker på om jeg burde ringe jordmor.

Har ikke time før om 14 dager, og på forrige kontroll i romjulen var alt helt som det skulle.

Men de siste dagene har jeg hatt en vanvittig hodepine på ettermiddagen, nedpress så det holder, mens dagene starter med tett bihule og neseblod. Det er jo egentlig bare småting, men alle disse småtingene lagt sammen gjør at jeg tenker at jeg burde ringe. Men så vet jeg samtidig at det ikke er den aller mest forståelsesfulle jordmoren jeg har. Har liksom ikke lyst til å syte og klage uten grunn...

Hadde du ringt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er redd for at noe er galt, så burde du absolutt ringe jm å spørre om å få komme inn til kontroll!

Bedre å være på den sikre siden enn å gå rundt bekymret i to uker.

Hun kan hvertfall sjekke om alt er i orden, så kan du heller puste ut etterpå.

Skrevet

Hadde kanskje legen vært et alternativ å ringe? Tenkte på bihulene dine osv.. også med tanke på lite forståelsesfull jordmor.. Lykke til i allefall!

Skrevet

Jordmor er jo helt feil - du må ta kontakt med fastlegen din!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...