Tøvsjura Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 1 år har gått så altfor fort *sukk*, men vi har hatt et flott år med snuppa!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Gratulerer med første bursdagen til jenta di! Ja, det går altfor fort med de små!
Tøvsjura Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Tusen takk Ja, tiden flyr for fort
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Å så spennende med første bursdagen! Gratulerer så masse til både deg og snuppa! Ønsker dere en fantastisk bursdag
Hildemor fra vest Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Gratulerer så mye med dagen. Eldste jenten min er 15 år i dag og hvor har de årene blitt av. .
Hildemor fra vest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Gratulerer så mye med dagen. Eldste jenten min er 15 år i dag og hvor har de årene blitt av. .
Tøvsjura Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2010 Takk for det Uff, ja før man får sukk for seg er barna allerede flyttet hjemmefra :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå