Gjest sug lut Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Vet ikke om du heter det eller om det bare er nick, men du har så utrolig fint nick(navn) - tenker på det hver gang jeg ser nicket ditt, det hører til i en sånn fransk film med veldig pen og veldig fransk heltinne med fin lebestift som går rundt i Paris. (Handlingen ellers kan variere, hehe). Se La Lectrice (The Reader, 1988) så forstår du hva jeg mener.
Patetica fåkksi Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Også har hun sånn gammelt men hvitpolert badekar og en fin offwhite krukke med håndmalte lyserosa roser på som hun bruker til å helle vann med. Vinduet står alltid åpent og ute kan man høre kuer og bier.
Gjest sug lut Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Ja, når hun er ute på landet er det sånn. Ellers går hun med fine sko som ikke har høye hæler og nette skjørt og kule små luer gjennom gatene i Paris, hele tiden. Og har nydelig leppestift.
Patetica fåkksi Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Og de har kun hjemmelaget håndsåpe der i gården. Firkantet og fin, og jammen lukter den nydelig!
Gjest amandine Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Å sukk, dere har virkelig forstått det, jenter! Jeg var jo litt redd for at noen skulle forveksle meg med delikatessepotetene i grønnsaksdisken, men nå puster jeg lettet ut!! Er vel litt over middels frankofil;) ikke hjemmelaget håndsåpe men en grønn firkantet Savon de Marseille he he
Gjest amandine Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Tusen takk for et nydelig alter ego,- jeg flytter sporenstreks på landet! Da hadde forresten gubben fått sitt høyeste ønske oppfylt,- han lengtar heim te bygda..
prekæs Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Jeg kjøper en vending "såpe fra Marseille" hver sommer. Beregner det slik at det holder ett år. Er, merklig nok mer trivsel med den såpa, enn hva som helst ellers. Jeg er i Frankrike hver sommer.
Patetica fåkksi Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Og alt hun vasker for hånd er hvitt, og det henger på en lang snor og blafrer i vinden. Også vaskemiddelet er (delvis) hjemmeprodusert. Også har hun en fetter, en skrulling men allright er han og, som sykler på landeveien med en svart sykkel som har kurv foran, og i kurven har han tomater og en klase med hvitløk. Baguetten har han i en hjemmesydd pose på ryggen og hans hvit- og rødstripede genser lukter godt av familiens vaskemiddel.
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Og så tenker hun fiffige små tanker hele tiden.
Patetica fåkksi Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Ja hun tenker på hvordan hun skal lure bakemester Pierre i det gamle brune murhuset i landsbyen. Han er nå god, han Pierre. Men lettlurt er han desverre óg.
Gjest amandine Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror jammen jeg liker dette nye livet mitt! He he tenker fiffige små tanker og småflørter med bakeren;) Mens mannen min for en gangs skyld ikke er på jobb(vi snakker jo alter ego-verden!) men er hjemme og lager deilig lunsj og åpner vin som vi skal kose oss med i hagen... Nå ble jeg plutselig sulten på sommer og sol... Ikke helt hageliv her. Hengekøyen er snøhuske og rosene frosne. Inne er det fotballtøy og trøtte unger, mannen snakker i mobilen som vanlig.. MEN: nybakt brød og jeg skal fyre i peisen;) God aften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå