Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har bestemt meg for å be min samboer flytte ut, en lang historie som jeg ikke vil gå nærmere inn på, og jeg synes det er så hardt å ta denne avgjørelsen, men jeg må. For min egen del. Det jeg lurer på er, hvordan tar et barn på 6 år denne avgjørelsen? Noen som har noen erfaringer om dette de vil dele med meg?
*huldra* Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Vår eldste var seks år da min samboer flyttet ut, og jeg kan selvfølgelig fortelle noe om hvordan hun har hatt det de siste månedene. Men det avhenger jo veldig av hvordan dere som foreldre takler situasjonen. Har ikke lyst til å skrive så mye om det her, men du kan jo sende meg en pm, kunne eventuelt chattet på msn.
*huldra* Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Hei igjen, Jeg har prøvd å svare på meldingen jeg fikk av deg, men får beskjed om at det er noe galt. Kan være du må gå inn på brukerinnstillinger og krysse av for at du vil motta post.
*huldra* Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Da har jeg fått svart deg, måtte dele meldingen i fire deler ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå