Gå til innhold

Spørsmål ang omgangsyken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge pleier den sånn någenlunde å vare?

Har ei lita snuppe på halvannet som det tyter ut av i alle ender stakkar.. Vi er på dag 2 nå.

Må jo også innrømme det er kjedelig å bytte sengetøy og vaske spy overalt hele tiden. Spesiellt når man er 36 uker på vei.. Håper virkelig jeg slipper denne fæle spyingen. Men det er vel desverre veldig smittsomt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen vår hadde forrige uke. Da kastet han opp i 12 timer ca, slapp/dårlig i et døgn. 2 dager høres utmattende ut!

Ville egentlig bare si at ingen andre her i huset ble smittet. Og dette var nok mest sannsynlig omgangssyken siden flere andre av vennen hans også er blitt dårlig. Vi voksne har derimot holdt oss friske! Så det er håp for deg om at du slipper unna :)

God bedring til snuppa di!

Skrevet

Tusen takk for det Nicky Mouse..

Jeg får ordentlig vondt av henne for hun er jo så sliten og syntes det er skummelt når hun begynner å kaste opp...Men er det normalt at man også har en diare som i grunn ser ut som misfarget vann med rusk i og lukter skikkelig magesyre??

Tenkte jeg skulle ringe legen å høre litt men de har akkurat stengt legekontoret

Skrevet

Gutten min slet også med magen. Det de får i seg, som vel stort sett er drikke, går vel rett igjennom. Så ser jo nærmest ut som vann fra gamle rør...

Men hvis hun ikke er bedre på tredje dagen så er det sikkert greit med en telefon til legen. Det tærer jo på en liten kropp i lengden :(

Uffa lille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...