Gå til innhold

Hvilken type bil har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyde? Venter nr to og trenger litt tips til hvilken bil vi skal kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to, en Think EL-bil(mannen min bruker den til/fra jobb) og en stor Toyota Landcruiser 500. Venter barn nr.2 i disse dager, og har kjempegod plass til barneseter og vogn m.m i den bilen. Er storfornøyd! Det er en bensinbil, men har montert gasstank på den, så da blir den mye billigere å kjøre, samt ganske miljøvennlig ift alternativet.

Skrevet

Hei

Vi venter også nummer 2 og har nettopp kjøpt ny bil.

Valget falt på en Mazda 6 stasjonsvogn 2010 modell. Er jo ikke så lett å velge fordi nye biler er jo så like, og det er jo ingen som er så mye dårligere enn andre :-)

Vi undersøkte en del tester og prøvde en del biler. Fikk best service hos Mazda. Bilen hadde fått gode anmeldelser på sikkerhet. Dessuten var bagasjeplassen i denne bilen helt suveren i forhold til de andre :-).

Lykke til med valg av bil.

Skrevet

Da jeg fant ut at jeg var gravid, dro vi og kjøpte en bil nr.2... Vi måtte ha en bil til uansett pga at begge jobber turnus, og vi jobber i hver vår retning av leiligheten. Vi har kjøpt en Volkswagen Passat stasjonsvogn, 2003 modell, og er kjempefornøyd med den. Stor plass både i bagasjerommet og i baksetet:) ikke en av de dyreste bilene heller, så var perfekt for oss som er nyutdannet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...