Lille nuffe Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Flere ganger i dag har jeg hatt stikkinger i underlivet. Jeg er 37+2 i dag.. Det hogger til innimellom, men går fort over igjen. Betyr det at fødselen er i gang?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 hmmmm, jeg har hatt sånne stikninger flere ganger før. Men for min del sa jordmor at det var mini som "skrur" seg godt rundt laaaangt nedi bekkenet. Ikke noe godt! er 35+5. Føles som om han har tenkt seg til å stikke hodet ut og bare hilse litt på Varer de lenge og kommer regelmessig da? Er jo nesten umulig å si om det er rier, for de oppleves jo så forskjellig. Jeg ville prøvd å tatt tiden en stund for å se om de blir regelmessige, du er jo så langt på vei at det er jo null problem om din lille venn kommer nå) Med min første var jeg ikke i tvil når riene kom ordentlig i gang, men svigerinna mi kom på sykehuset med 8 cm åpning og hadde ikke skjønt noen ting;D lykke til!
Lille nuffe Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Det er ikke regelmessig, men kommer oftere nå. hm, kjennes litt ut som om at jeg må på do å tisse.. at det presser på blæra, liksom.
FrøkenSprøken Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tror nok ikke dette er fødsel, nei. Jeg har de samme smertene, og er bare i uke 34 nå. Det er slik det kjennes ut når babyen fester seg. Husker det fra da jeg gikk gravid med eldste. Som regel har man ganske vondt når fødselen starter. Det er utrolig få som "plutselig" føder, altså. De første riene kjennes ofte ut som sterke menssmerter, samtidig som magen strammer seg, ala "leggkrampe". Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå