Gå til innhold

Farvel kjære barn i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå rekker det faktisk.. UANSETT hvilket innlegg jeg er inne på så blir det kommentert på skrivefeil, og at dette MÅ være et tulleinnlegg...

Det kan godt hende at det er tulleinnlegg, men da finnes det omtrent bare tulleinnlegg her.. Tror jeg forlater dere til fordel for andre formum.

Og når det gjelder alle barnehage innleggene,.. Jeg er glad jeg aldri har jobbet i barnehage. Man kan faktisk ikke drive å slenge dritt om folk som jobber med deres egne barn. Om jeg hadde hatt barnet mitt hos noen som jeg likte så lite eller stolte så lite på, ja da tror jeg at jeg selv hadde gått til barnevernet og fortalt hvor dårlig mor jeg er !

Når man leverer barnet sitt i barnehagen bør man være rimlig sikker på at barnet har det bra! og det er tydligvis ingen av dere. Det sier nesten mer om dere enn om barnehagene dere har barna deres i.

Og JA! dette har jeg skrevet fort, så sikkert en god del skrivefeil inni her, og jeg hadde foresten ikke mer en 3 i Norsk, så godt mulig at det er en del ordelingsfeil osv.. men gjør det noe? Forstår dere ikke hva jeg mener allikavel?

Og helt til sist, nei, dette er ikke et tulleinnlegg, bye bye!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er helt enig i det du skriver!! er altfor mye dritt her inne..

burde vi ikke heller stå sammen og dele erfaringer istedenfor å henge hverandre ut fordi enkelte ikke liker innleggene? nei ikke forlat meg for stedet trenger flere av OSS:)

Skrevet

Jeg hadde bare 2 i norsk jeg har dysleksi,blei faktisk utvist fra matte i videgående .

Ja det er mange onskapsfulle mennesker her inne,som bare skal slenge ritt som AMEN OG FARVEL her.

og hvis folk klager så mye på barnehagene,ja så HOLD UNGA HJEMME DA..

Skrevet

Hjelpe meg, trodde dette var et abort-innlegg, jeg. Ut i fra overskriften.

Godt det ikke var det, da! byeeeeeeeeee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...