snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 hva er normalt? jeg blir dorlig,"samvittiget" om jeg føler jeg ikke koser å duller han nok på en dag. føler de er viktig han vet mamma er der altid, å elsker han mere enn noe annet i hele verden. men med tanke på bgh osv hva gjør man da? babyen er bare våken noen få timer når de kommer hjem, er de nok å kose, susse, dulle da. frem til de ligger seg. å da når en baby til kommer, hva gjør man da? hvordan gir man de nok oppmerksomhet`? er så redd han ikke skal føle mamma passer på uannsett, at han skal bli fornærmet, om han skal ha pass. å bhg der er de mange flere en bare han som vil ha oppmerksomhet :S huff mulig jeg tenker for mye men hvordan gjør dere de?? er vel ikke bare meg som tenker slik? ps. er nok pga jeg ventet 6 år på han jeg føler de slik å vil helst holde han hele dagen å bare susse å kose...
ღBellღ&gulletღ Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hold han og suss og kos så mye du kan. Når de blir eldre får de egen mening. Har en på 2.5 år og han koser bare når han vil nå. Du må ikke tenke barnehage og sånt nå. Nyt dagene sammen og husk at veien blir til mens du går.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 takk de er jo så kos å de vokser så fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå