Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er sykemeldt på andre uka, går ut i permisjon 21 januar, termin den 11/2. Er kontaktlærer og IKT ansvarlig på jobb. Fikk januar lønning i dag og der var ikke disse tilleggene med (utgjør 2500,- i mnd). Er dette rett? Får jeg ikke med disse tilleggene i permisjonen heller?

Trodde man skulle få det man hadde da man gikk ut i permisjon. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har denne lønnen hele året, så skal du jo få penger etter det! Mister du det på denne lønningen bare for at du er sykemeldt? Høres rart ut..

Skrevet

Har ikke snakka med sjefen men hun som tar over etter meg sier at det må være feil.

Kjenner jeg blir veldig irritert, hvis de prøver å lure meg :-(

Skal nok få undersøkt det ganske fort :-)

Skrevet

Du skal ha disse tilleggene i perm og i sykemelding!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...