CMH Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Da tenker jeg av "hjemmelaget" mat, ordentlig middag. Har funnet ut at frøkna her er litt kresen på maten vi lager her hjemme, så her blir det mest middagsglass enda. Hun liker ikke fiskegrateng, kjøttkaker m tilbehør, fiskepudding ol.
erteposen + 4 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Jeg fikk aldri introdusert middagsglass, men favoritten til de to eldste var nok fisk, potet, gulrot med olje/smør.
<3Nynne<3 Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Her er definitivt pastaretter av alle slag definitivt en hit, og hun elsker mammas pesto! Fisk (det går for det meste i laks/ørret her i huset) er godt. Det eneste som overhodet ikke har blitt godkjent her er brokkolisuppen min. Det var æsj:-) Slet litt med å innføre hjemmelaget mat selv, så til å begynne med blandet jeg gjerne 50/50 med ferdiglassene (fant noe som lignet litt det jeg laget) slik at hun fikk vent seg til smak og konsistens. Funket her hvertfall.
celodi Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Det beste er nok fiskeboller i hvitsaus med poteter og grønnsaker.
snaijka Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 min på 17 mndr bare elsker ribbe og pinnekjøtt!!! Hehehe!! ellers så spiser han det meste. ikke overbegeistret for laks eller fiskekaker, men alt av pasta og annen mat og grønnsaker glir lett ned!
lillepixie Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Fiskeboller, laks og mild indisk mat går ned på høykant. Han er 20 mnd:)
3småtroll♥ Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Knotten her på 20 mnd er mest glad i kjøttboller, hjemmelaget pizza, kokt torsk, stekt laks, ris, pasta, (spiser ikke poteter) pølse, fiskekarbonader......var det jeg kom på i farta. Veldig glad i mat han kan holde i handa;)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Inne i en fryktelig kresen periode, 21 mnd, men fiskeboller i hvitsaus og kokt brokkoli skinkegrateng med pasta og brokkoli eller blomkål Kjøttkaker, fiskekaker, pølser mild pizza uten så mye forskjellig fyll Helt uaktuelt med gulerot, fisk, kjøtt, kjøttdeig, asparges og potet for øyeblikket.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Lillegull er 13 mnd, og har to absolutt favoritt middagsretter: pasta med kjøttdeig, og kjøttkaker Ellers er han glad i det meste av mat, og vil alltid smake på det samme som oss. Kjøtt er han veldig glad i, kylling er en god nummer to etter pasta og kjøttkaker Hjemmelaget pizza er også en klar favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå