Gå til innhold

Endelig høygravid!!! Flere som begynner å se lys i enden av tunnelen??


lykkeligmor til to<3

Anbefalte innlegg

40 dager til termin idag, og som sagt eeeeendelig høygravid:O) Syns tiden har gått veldig sakte de siste par mnd, derfor "feirer" jeg litt ekstra idag!! Må nok bare innrømme at jeg ikke er blant de "glødende", vakre, tålmodige gravide... Hehe, om jeg gløder er det vel mer hormonene som tar overhånd innimellom;D Gleder meg noe helt utrolig mye til å få tilbake kroppen min og fortsette med lillesnuppen min ute av magen:O) Livets goder som vi har måttet forsakd i 9 måneder ligger like rundt hjørnet nå:))) Gleder meg til bare det å kunne gå turer uten vondt, nedpress og kynnere nå. Trening og en liten baileys sammen med kaffen... Men så absolutt verdt å vente på, gleder meg mest av alt til å holde gullet mitt i armene:O)

 

Dette går framover jenter!!! Hold ut alle sammen, vi har snart kommet til "vår" måned nå:)))) masse lykke til fram til fødselen alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gaNske så spreng ferdig selv..

Og må innrømme, at jeg syns det var mye mere kos å gå gravid med nr en, men nå med nr to, har jeg vært fryktelig utalmodig.

Kan jo ha noe med at jeg ble fort stor, fikk en del bekkenplager tidlig og har ei lita ei fra før å holde tritt med.

Men, skal bli godt å få lillegutt ut, og bli kjent med han, det å kunne trille, og gå turer og i trapper uten vondt, kunne stryke, danse, jobbe, og ta en fest etter hvert, kle seg i "normale" klær..

Skal bli godt det kjenner jeg..

Og som du sa,ikke lenge igjen, 31 dager her til termin.

Men, mulig det blir KS på meg, og da blir det jo før, noe jeg får vite i løpet av denne til neste uke..

 

Men, må si at jeg syns gravide kvinnfolk er flotte!!

Se på dere selv, og tenk hva vi skaper inni denne kroppen, ett lite mirakel!! Lykke til til dere alle fra meg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg har 26 dager til termin idag, og har virkelig begynt å glede meg! Nå kan faktisk ting skje når som helst! Det har vært motsatt for meg ift til tidsperspektivet dennne gangen. Har en gutt på snart 2 år, og han er med på å gjøre at tiden og dagene flyr:) Merker selvsagt nå (er sykemeldt fram til permisjonen som starter på torsdag) at dagene går litt saktere....orker mindre, er stor og tung, kulda som gjør at man holder seg inne etc. Har begynt å bake for å "fylle opp" fryseren til alle barselbesøkene. Leser bøker, slapper av og tar igjen søvn når det er behov. Hva fyller dere ventetiden med? Har begynt å vaske babyklær og gjøre istand litt, og det er jo utrolig koselig:) Tenk at "storebror" har vært så liten!!!!!

 

Lykke til alle februarmammaer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvert fall klar som et egg :) Termin 7feb.

 

Er også sykemeldt pga bekkenet og dagene kan bli litt lange. Absolutt alt er klart. Tøyet ligger pent brettet i skapet og fødebaggen er pakket ;) hihi så nå går jeg bare å ruger som bare det og kjenner etter tegn på modning.

gikk en uke over sist og HÅPER jeg slipper denne gangne.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerere HI!

 

37 dager igjen her og synes tiden går uendelig sakte. Har termin 18. februar men er jo ikke på overtid før 5. mars, så prøver å innstille meg mentalt på at det kan være 7 uker igjen og ikke 5...samtidig så kan det også være 3 uker igjen i stedet for 5..vet ikke om jeg er klar for det heller.

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gunnr78*HØYGRAVID*:o):

Er akkurat som å høre meg selv når du skriver. Kjenner meg så godt igjen.

Jeg har nå 20 dager igjen til ultralydtermin (som ble utsatt fra 21. januar til 1. februar). Husker jeg feiret det å offisielt bli høygravid. Gledet meg sånn til å bli gravid da vi prøvde, men innså tidlig at jeg heller ikke var den gødende gladgravide kvinnen jeg ønsket å være - aller minst tålmodig. Å få kroppen sin tilbake er nå så etterlengetet, jeg føler jeg klarer ikke vente lenger.. Og tenk å få holde lille nurket i armene om bare noen uker. Å få ligge på magen, få en klem av sin kjære uten at magen er i veien, ingen bekkenplager... Jeg blir helt rørt av å tenke på at det snart er en realitet. Ser langt etter Baileys en stund enda, men gleder meg til den utpå våren/sommeren i solnedgangen på altanen. Det skal bli fint!

 

Lykke til alle sammen! Vi har aldri vært så nærmt som vi er nå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååååååååååååh!!! Som jeg gleder meg på våre alles vegne nå!!! Så utrolig godt å høre at flere har det så likt:O) Hehe, de positive hormonene har foreløbig overtaket idag håper de holder seg der til kvelds;O) Tenk dere sol og sommer, søte små babyer, en liten baileys eller en smirnoff ice utpå kvelden når roen har senket seg... LYKKE!!!!!!!!! Hehe, "reality check" for min del iallfall: etter en beinhard treningsøkt for å få kroppen liiiiiiiiiiitt mer tilbake i original stand...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...