IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har guttungen på 2.5 hjemme i dag. Hadde planer om storengjøring i dag, men i dag sliter jeg skikkelig med å gå. Gjør kjempe vondt i skambenet og høyre side. Der er hofta trang og den låser seg. Samt at det er veldig press ned i hønemor. Ikke gøy det her gett...hehe... Men humøret er på topp! Er 22 uker i dag, men jeg syns det går forferdelig sakte! Vil møte lillemor nå! Men så gruer jeg meg litt også. For jeg har jo aldri vært mor for en liten tulle før. Så det her blir like nytt og spennende som det var førse gangen syns jeg. Graviditet og fødsel ikke så spennende, men det å ha ei litta tulle og dulle med det blir nytt. Navnet er i boks hvertfall. Leonora Katharina blir det hvertfall. Vogna er i boks. Hvilke møbler som jeg skal ha er bestemt. Mangler bare å kjøpe. Tror rommet blir veldig fint! Venninna mi skal holde babyshower for meg i mars. Så det blir hyggelig. Noe babytøy har ejg jo fått allerede. Men mangler jo mye annet. Jeg har plukket ut flasker og sutter på rockstarbaby, bare og bestille. Mangler gardiner, teppe, bilder osv. Men dette begynner jeg ikke med før i februar. Alt skal hvertfall stå ferdig 1 mai har jeg bestemt. Har termin 20 mai og da skal jeg ikke lette en finger! 129 dager igjen...jeg er sykemeldt ut svangerskapet pga dårlig immunforsvar. Svangerskapet har hvert alt fra himmel til helvete hittil og gleder meg til å tre inn i siste del og håper den blir bra, men sånn som bekkenet plager meg nå, så begynner jeg bli usikker. Jeg prøver og finne på ting å gjøre da. I dag skulle jeg egentlig gjøre rent. Fått rydda litt da. I morgen blir det sverige og handle mat og bursdaggaver. onsdag blir det å besøke jobben, torsdag blir det bakedag og fredag skal jeg og prinsen min lage bursdagskort. Klippe og lime dag har vi kalt det. kvelden har jeg alltid noe å gjøre. utenom mandager og tirsdager da... lurer på hva jeg skal ha til middag i dag. Lurer fælt på indrefilet av svin med ris og peppersaus. Men kællen jobber og aner ikke når han kommer hjem. Sjefen ble henta med ambulansen i stad med illebefinnende. Og for ikke lenge sia så falt en medarbeider om med kraftige magesmerter....De detter som fluer der borte...hahahaha.... ser opp til dere som gidder og lese dette. haha.... Ellers er jeg kjempe dritt lei kaptein sabeltann! De går fra morgen til kveld. Jeg skulle gjerne vært ute og gått, men funkær dårlig i dag hvertfall.... jaja....begynner å gå tom for ting å skrive som egner seg her inne...hihi... dere driver med da???
Nickey Mouse Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Min store gutt er i barnehagen for 2 gang siden jul i dag. Rakk en dag før han ble syk med oppkast. Han ble egentlig raskt frisk igjen... men holdt han hjemme for å være sikker på å ikke smitte noen andre - er jo uansett hjemme selv. Jeg er sykemeldt resten av svangerskapet jeg også. Har en hofte som skulle vært skiftet, men så ble jeg gravid da... (vi hadde akkurat sluttet å prøve - jepp, da sitter det!). Gutten er i bhg alikevel, siste året før skolen. Han syntes uansett det er kjedelig å være hjemme når ingen andre venner er det. Og mitt aktivitetsnivå er begrenset i tillegg. Jeg har skiftet på senger, duller litt rundt, men det er jo egentlig veldig ryddig her. He he! Syntes det er kjedelig å ikke jobbe, men man kommer inn i en rutine til slutt. Så svaret på spørsmålet ditt er vel at jeg driver med alt for lite i dag... He he, men jeg har da fått lirt av meg litt alikevel! He he! En god dag videre til alle som har lest helt hit
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 æ har vært litt på jobb i dag da.. jobbe 3 tima ( pga bekkene e æ 60% sykemeldt..) æ blir som regel sittanes her.. men har mange mange planer .. liker veldig godt å holde på me sånn scrappe ting å har bilder som skal i albume til mathias ( han e i bhg nu da) så skulle vel egentlig rødda i klæskape mitt å i skape der æ har alle skrappe tingan mine!!! æ e 19 uke da.. så orke ikke å bynne å gå igjennom babyklærne enda.. det e isekaldt på lofte så vente til det blir litt varmere der! ellers har vi alle ting som vogn å bilstol , seng og stellebord selv om æ godt kunne tenkt meg et nytt.. kanskje en tur på ikea sånn etter vært som lønningen kommer inn i det nye åre å alle regningen e bet først selvfølgelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå