Gå til innhold

Da har vi vært på 15mnd kontroll:) hvor store var deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper flere svarer på denne! :) Vi skal på 15-månederskontroll neste uke, og jeg er spent på hvor stor knotten har blitt. Han er i alle fall mer enn 80 cm og 10,7 kg, for jeg fikk sjansen til å sammenligne med ei jente i barselgruppa, og han var større enn henne...

Skrevet
:) Tror Teo er litt mindre enn gjennomsnittet.. :) vi får håpe flere skriver inn så kan vi se:)
Skrevet

Jenta vår var 78,5 cm og 10,3 kg når hun var 11 mnd. Hm, lurer på hvordan hun vil være når hun blir 15 mnd :-)

Skrevet

Vesla var 11 kg og 79,5 cm på 15-mnd-kontrollen.

Skrevet

Hei

Min Oliver var 11 kg akkurat på 15 mnd kontrollen.. nå er han 19 mnd, og veier 11.9. Så vokser tydeligvis ikke like raskt nå..

Skrevet

Åh, takk for påminnelsen, jeg må finne helsekortet og sjekke datoen, husker ikke når det er kontroll! Gutten min var til sjekk på ullevål da han var 14 mndr, da var han 82 cm og såvidt under 12 kg. Hadde strukket seg 4 cm siden 12-mndrskontrollen :-)

Skrevet

Emine var 79,5 cm lang og like under 11 kg :)

Skrevet

guttn min på 1 års kontroll var han 83cm og 12.8kg han er veldi stor får alder både på lengde og vekt da.

Skrevet

Min var 83 cm og veide 10.6 kg

Skrevet

Min var 82 cm og 13.4 kg. på 15 mnd. Var på en mellom kontroll da han var nesten 18 mnd. da var han 85 cm og 14.3 kg. så er spent på 2 års kontrollen.Er 20 mnd. nå.

Skrevet

Jenta vår var 79 cm lang, og veide 8,8 kg. Hun er forresten femten og en halv måned nå. Da hun ble født veide hun 3000 gram.

Skrevet

Blir man kalt inn til 15 mnd kontroll, eller har dere selv stikki innom helsestasjonen av egen nysgjerrighet? Tulla mi er 15 mnd nå, og vi har ingen time....

Skrevet

Vi fikk ny time automatisk på 1-årskontroll. Gullet tok vel vaksiner på 15-måneders-kontrollen...? Stor gutt forresten, 84,5 cm 11 kg :-)

Skrevet

Snella her var 78 cm og 8,1 kg. Ikke veldig stor, men hun har i det minste begynt å legge på seg igjen.

Skrevet

Lillesøster var 75 cm lang og veide 9,3 kg.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...