lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg kjøpte en reimalue til Kevin på 2,5 år, den sitter veldig bra, men nå synes jeg kanskje at det ser litt barnslig ut med sånn knyting under haka. Det spiller jo ingen rolle så lenge han er varm, bare lurte på hvor lenge dere bruker sånn lue med knyting under haka.
Elfi regndråpe Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Ja, bruker det på min 2,5 åring. Har aldri tenkt over at det ser 'barnslig' ut. Han er jo bare et lite barn! Luene sitter så mye bedre når de har knyting så det bruker vi sikkert neste vinter også
lille sprelle Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Har en på snart 2, ville ikke falt meg inn å ikke fortsette å kjøpe knyteluer til henne. - Bruker det selv jeg, når det er skikkelig kaldt! OG - det han er jo et barn i sånn ca 11 år til da.....
Guttemamma til to Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 har knytelue til min snart 4 åring jeg. og han elsker det ihvertfall når det er kaldt. det han ikke liker er sånne hetteluer, men jeg jeg tror jeg har han på gli der også..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 hehe godt å høre. sikkert bare teit av meg. ser nok han som litt eldre er jeg redd for, har en som er yngre enn han, han er liksom den store. og så er han veldig flink til å prate, så man glemmer nesten at han bare er 2.
Sistah*G07*J09* Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Her bruker vi ikke det. Men det er ikke fordi det kanskje ser barnslig ut. Men det er fordi mini hater knytingen under haka. Så her bruker vi vanlig lue, å på ekstra kalde dager så har vi en headover under. Så er jeg sikker på at hele øret hans er dekket.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har knytelue sjøl og jeg Og ja, vi har knyteluer til både ettåringen og treåringen. Ingen problem! Tør ikke noe annet, for de er ørebarn begge to. Må ha noe som garantert dekker ørene godt hele utetiden, og det nytter ikke med sånne midt-oppå-hodet-luer når ungene er aktive...
gulda Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Har en Reima-lue med borrelås under haka som vi kjøpte i fjor. Ellers har han ikke brukt knyttelue på ett år. Han liker å ha lue på, spør etter den selv hver gang vi skal ut, så da har vi ikke noe problem med at han drar den av. Synes knytelue ser litt barnslig ut, men ville jo absolutt brukt det hvis lua forsvant av uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå