Januar 2010 <3 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei alle sammen. Hatt skikkelig sterke takvise smerter i mangen i natt. Låg lenge i sengen og tellte minutter i mellom og tilslut var det 7 min mellom. Stod da opp, vekte sambo og gjorde oss klare...men så stoppet alt opp. Og nå står det på stedet hvil.... Er usikker på om det var kynnere eller rier...men kan riene stoppe opp slik da???? Blir snaart gaaaaal...4 dagen på overtid...=(
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 ja, de kan stoppe opp desverre skikkelig kjipt!
2tettebabyer Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 modningsrier du har hatt.. skikkelig kjipt.. men da er du jaffal i gang :-)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Som de andre sier.. modningsrier. Har det selv om dagen og det er helt grusomt for psyken! :-( Jeg hadde termin i går, og hadde natt til i går tre timer med vonde regelmessige rier som stoppet opp. Gjett om jeg var skuffa! Det er utrolig kjedelig, men vi får bare håpe at det er kroppen som gjør seg klar, og at vi veldig snart går i fødsel begge to! Lykke til
Erlinda Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Hei. Jeg hadde det slik med nr 3 som kom til verden mai 2008. Begynte å gå på overtid, andre dagen tror jeg det var. Den natten begynte det å bli faste kynnere/rier, det sto på noen timer, men så sluttet det. Akkurat likedan ble det 5 netter senere også, men så sluttet det utpå formiddagen. Til slutt ble det bestemt en time på sykehuset om det skulle settes igang (tirsdag 13 mai). Jeg hadde da på forhånd hørt veldig mye om at fødselen ble så mye verre av at den skulle settes igang, så jeg hadde vel en sperre som gjorde meg så nervøs. Den mandagen før måtte det bare komme, jeg skrek så tårene sprutet, av nervøsitet. 2 timer senere begynte jeg å kjenne de sterke kynnerne som jeg hadde hatt lenge i svangerskapet, men det var nok ikke de allikevell, riene hadde begynt. Dette begynte i 14-15.00 tiden, og noen minutter på 19.00 var jenta vår ute. Så det var nok sperren min som løste opp alt tror jeg. Det er nok bedre at du har noen netter slik og at fødselen går fort, enn at du skal gå mange timer med skikkelige rier. Det er mitt synspunkt da. Fødselen trenger ikke å vare så lenge da, for det kan nok hende at det er åpningen som har begynt. Lykke til :-)
vero:o) Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 ja svake rier du har hatt da....jeg hadde det 3 netter før fødselen... gikk vekk om dagen da.....er no dritt,blir trøtt lenge før fødselen faktisk er skikkelig i gang....men men sjer no da....
Kristine_bolla Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 modningsrier??? er det lenge igjen da el er det individuelt?? akkurat samme skjedde meg inatt,men jeg sto ikke opp.. lå bare å telte minutter..
vero:o) Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 hvis det er skikkelige rier du har hatt så tror jeg ikke det er snakk om mere en to tre dager...eller før..men er mange som har det i to tre dager eller netter da,det er typisk...
Ladycaliente Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Ble en bomtur på føden i forrige svangerskap pga maserier. Alle sa at du SKJØNNER når det er ordentlige rier.Trodde ikke de kunne være så annderledes men jo du SKJØNNER når du har ordentlige rier. Ikke at de er så veldig mye vondere i begynnelsen men anderledes.
Januar 2010 <3 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2010 Tuuusen takk for svar, jinter. Er litt beroligende... Hadde ikke slik med min førstefødte i det hele tatt., Men da får vi tru det skjer noe snart...hadde det natt til i går oxo...=)
Nikkan Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Tips jeg fikk av min jordmor: ha sex og bli liggende med sæden inni deg i ett par timer, så er det fullt mulig at fødselen setter i gang. Har funket på mine 2 fødsler Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå