Gå til innhold

p-piller. trenger hjelp til å finne den rette! please

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri før merka endringer i humør e.l. men nå etter at jeg har vært gravid og amma og så begynt på igjen med p-piller, så har jeg etter 2 ukers bruk begynt å føle meg litt depsressiv og sur...kan det skylles p-pillene?? Jeg bruker yasmin. noen som har dårlig erfaring med disse?

Og hvilke p-piller er bra for humøret og bra for sex-lysten?

Tusen takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Vil tro det beste er å snakke med legen din om dette.

Har selv gått på Yasmin før jeg ble gravid,og la på meg en del av de.Så sluttet. Vet om mange som går på mini pillen,den skal visst være veldig bra og uten så mye bivirkninger som andre p-piller.

Men ta å snakk med legen din,h*n vet nok hva som er best for deg utifra hva du ønsker :-)

Skrevet

Har aldri lagt på meg av dem, men herregud så sur jeg er da...hehe ;)

Mini pillen er den som må tas nøyktig på timen?? Det vet jeg at jeg ikke klarer. Er et rotehue dessverre :/

Bør vel ta en tur til legen, men han er langt borte og jeg uten bil med baby i kulden. Må bare holde ut :)

Skrevet

Jeg ville anbefalt Yasmin, jeg brukte dem, og alle ppiller kan jo ha bivirkninger. Opplevde også å være litt deppa til tider og humørsvingninger, men mest i begynnelsen bare. Ble bedre etterhvert.

Brukt dem i flere år, før jeg sluttet (glemte å ta pga hytteturer osv) og ble gravid hehe ;)

Skrevet

mercelon er utrolig greie.de jeg kjenner har ikke hatt en eneste bivirkning.eller jo,vi har gått ned i vekt istedenfor å gå opp.

Skrevet

mercelon. Skal sjekke dem ut :) takk

Noen som vet om p-piller man får økt sexlyst av?? Hadde vært knall ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...