Zap Mama Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Skal snart til legen, var i 10. uke og mistet i helga Selv om man bør være forberedt på å miste før 12 uker er det helt umulig å faktisk være det. Trodde ikke det ville skje meg! Vi har en nydelig gutt på 3 år fra før, setter så stor pris på at vi har han Nestemann var planlagt og sterkt ønsket. Vi får prøve igjen!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Huff så trist :-(( Jeg mistet da jeg var i uke 12 i 2007, graviditeten var ikke planlagt ettersom vi hadde 3 stykker og minste var bare 18 mnd, og vi mente det var nok... Men velkommen... Jeg tok desverre SA ganske tungt, fordi jeg også mente dette skulle ikke skje meg... Men nå er jeg gravid i uke 32+2, ikke planlagt no heller... Men vi gleder oss )) Sender deg masse babystøv, og håper det sitter snart på deg :-))
Nickey Mouse Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tror alle som har vært gjennom en SA/MA vet hvor tungt det er, planlagt eller ikke. En vet at det kan skje, men det hjelper ikke. Sist jeg hadde en MA fikk jeg høre fra flere at det er jo godt naturen ordner opp, at det sikkert ikke var levedyktig etc. Akkurat som om det er en trøst? En ønsker jo virkelig at den lille spiren skulle vært levedyktig! Håper alt klaffer igjen for dere snart!
Zap Mama Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Tusen takk, dere Nettopp - skal man være glad for at ting ikke var som det skal..? Nei, ikke lett det. Ble sykemeldt denne uka, skal bli bra å komme seg, er fortsatt veldig kvalm og trøtt, det er kjipt å være det "uten grunn". Håper det snart kommer en ny liten bebis der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå