Gå til innhold

Akupunktur/soneterapi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har prøvd det under graviditeten? Har null energi, liten matlyst, mye hodepine, vond rygg og bekkenløsning. Tenkte å bestille en time idag.

Noen som har fått hjelp av naturterapi her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått akupunktur mot kvalme. Det hjalp dessverre ikke, men det er ingenting som har hjulpet på meg foreløpig. Har ingen erfaring med annen alternativ medisin.

Skrevet

Hei!

Jeg prøvde akupunktur for snart en uke siden. Har hatt mye problemer med ryggen og bekkenløsning. Det aller verste har vært om natten, så jeg har sovet dårlig og flere ganger jeg har måtte stå opp og gå litt.. Prøvde som sagt akupunktur for litt under en uke siden og så godt som jeg har sovet de siste dagene har jeg ikke gjort siden før graviditeten.. I natt hadde jeg litt vondt igjen, men det kan være fordi jeg har blitt skikkelig forkjøla og har vondt i hele kroppen! Det er verdt et forsøk ihvertfall! ;)

Skrevet

Har bestilt time til fredag, så nå er jeg spent. Hovedsaklig få igjen litt energi, så det blir fotsoneterapi og akupunktur. Vet ikke om hun får gjort noe med rygg/BL-plager da, men det er energien jeg trenger først og fremst, det andre kan vente litt.

Skrevet

Hei:)

Jeg får behandling en gang pr uke for bekkenløsning og rygg:) og det holder det i sjakk foreløpig... Både fotsone og akupunktur:)

Fikk akupunktur for kvalme og trøtthet tidligere og det hjalp mest for trøttheten:)

Lykke til! Har også venninner som sier at osteopater kan gjøre mye bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...