Jente+Jente+lillegutt Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hvordan bli kvitt kiloene etter fødselen. Jeg har flere uker igjen til termin 24 februar men har allerede begynt å tenke og bekymre meg, Forestiller meg at de vil sitte HARDT fast.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 tja tanken har streifet meg. sist ble det ikke noe problem, da så jeg ut som et beinrangel men tror det er mere som vil sitte igjen denne ganga. her blir det iallefall oppstart med fotballtreninger igjen og trilleturer.
The Bad Gal Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Tja, er jo bare èn måte å gjøre det på. Trene og spise bra mat. Alt gikk av etter sist gang, så det gjør det nok denna gangen også:-) Dessuten har man god hjelp av amming og trilleturer også, så da har man ekstra god effekt! Det ordner seg, vettu! Lykke til!
Lilleleen Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Ja, har tenkt mye på det under hele svangerskapet. Hadde begynt å gå ned da jeg ble gravid,så det er mye av grunnen til det. Jeg har prøvd å være forsiktig med hva jeg spiser under hele svangerskapet. Men må ærlig innrømme at viljestyrken mot å spise sjokolade er sterkt svekket. Har gått opp 12 kg nå og har termin 10 feb...Har noe vann i kroppen også, men gleder meg til jeg kan gå turer og trille dem vekk ) Jeg håper at jeg får til amming, og at bekkenet er bra igjen når babyen er ute. Da skal jeg trille turer og begynne å trene på helsestudio igjen. Gleder meg! )
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Det har jeg faktisk ikke tenkt noe på. Mye forsvinner rett etter fødselen (baby, fostervann, vann i kroppen, blod ++) og mer forsvinner når man ammer. La på meg 14 kg totalt med førstemann, og 5mnd senere var alt borte. Men blir jo litt verre om man legger på seg mye og har dårlige vaner under graviditeten (inaktiv og mye usunn mat). Men det gjelder her som ellers når man skal gå ned i vekt, sunn mat og mosjon. Så enkel er oppskriften, men det er nok lettere sagt enn gjort... Synes ikke du skal tenke så mye på de ekstra kiloene om ikke du har lagt på deg veldig mye allerede. Men sunn mat og mosjon har man alltid godt av, så er bare å komme i gang (eller fortsette for de flinke). Må innrømme at jeg ikke har vært så flink selv, synes det er tungt nok om ikke jeg sskal pakke på meg masse for å komme meg ut i sprengkulda. Satser på det blir bedre til våren når det blir litt mildere og vi skal ut å trille
Nikki 75 Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har planer om å bli en av de som kiloene bare renner av når de har født og begynner å amme... )
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 heia. Jeg tenker en god del på det, men de er av erfaring fra tidligere! HAr 2 fra før - har ikke lagt på meg sååå mye, og mye har forsvunnet rett etter fødsel. MEN på meg funker IKKE amming som slanking nei - da er det akkurat som kroppen sparere og lagrer på alt den kan. For så snart jeg er hjemme fra sykhuset - da har vekta gått OPP. DET er skikkelig kipt det, så denne gangen er det stor fokus på å unngå dette. har alltid hatt stoooore mengder melk og renger med det ikke blri noe problem uannsett denne gangen. tvivti jenter
lykkeligmor til to<3 Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har tenkt MYE på det! Jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid, med resultatet at jeg gikk opp veldig mye på førsten av svangerskapet. Slet litt etter første svangerskap med å bli kvitt restkiloene. Men tenker jo også på at mye går av når jeg ammer. Uansett blir det sunn mat, spise lite og ofte, masse trilling og turer på 3t:O) gleder meg!!! Men har absolutt ikke tenkt å begynne på noen sultekur, det har ingen effekt i lengden uansett. på 3t har de en time som heter "mor og barn" f.eks. Pluss at de har begynnt med afro-dans timer som jeg gleder meg stoooort til å prøve:D Gleder meg virkelig til å få tilbake kroppen min og få komme meg i masse aktivitet igjen nå!!! Foreløbig stopper det seg selv...
2tettebabyer Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 har tenkt tanken ja, og vet jeg må trene en del for å gå ned alle snart 30 kiloene :-( Magen er faktisk ikke så stor... værre med alle andre plasser på kroppen.. håper mye er vann :-) Har alltid vært tynn og dette er min første unge så aldri slanka meg før, kan bli interessant... kjæresten tror jeg aldri kommer meg ned igjen, og det er motivasjon i seg selv for da skal jeg vise han :-) Satser på å gå myye tur og ta situps i senga morgen og kveld.... og hvis ikke det funker må jeg vel opp å trene litt på jobben til gubben da :-) skal jaffal ned til nesten der jeg var om ikke anna koste hva det koste vil :-)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tenker på dette ja, tenker at jeg kanskje kan benytte våren til å trille lange turer og bevege meg mest mulig, så kaaanskje kroppen går an å vises i bikini til sommeren... Er 33 uker i dag, å har lagt på meg 4kg bare til nå... Men nå har jeg litt å ta av fra før av, så her lider ingen noen nød... Er veldig spent på åssen magen kan bli frem til sommeren, for ellers har jeg ikke lagt på meg så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå