Gå til innhold

4uker siden utskraping å svak positiv test i morges :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny graviditet? eller bare hcg rester. Målte hcg nivået 1uke etter utskraping å da var nivået mellom 500 og 600. (det er vell veldig lite så den testen jeg tok idag må vell være ny graviditet??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de sier at hcg kan henge i kroppen i 2-4 uker etter en abort, kommer sikkert an på hvor langt man er på vei når man mister. Men jeg vil egentlig heller tro det er noe nytt på gang :) Ta enten kontakt med lege og få målt hcg med noen dager mellom, eller ta en ny test selv om to døgn og se om den er sterkere eller ikke. Lykke til :)

Skrevet

En bekjent av meg hadde positiv test 7-8 uker etter utskrapning.. Hun ble veldig forvirra, dro til GU og det var ingenting i livmora så for henne så hang de hcg-hormonene lenge i.

Skrevet

Å, jeg håper for din del at det er en ny baby på gang. Men jeg tror jeg ville prøvd å ikke forvente for mye før jeg hadde tatt en ny test, eller aller helst målt et par hcg-tester. Kroppen er rar og ganske uforutsigbar - ikke ta den gleden på forsudd - er så trist å bli skuffa! Men jeg krysser fingrer for ny gravidtet ;)

Skrevet

er jo veldig variabelt hvor lenge hcg henger i gjen i kroppen, har vært gjennom 2 SA nå, første gang var testene positiv bare 1 lita uker etter nå var de positive i 3 uker, mn det er jo de som har blitt gravide kort tid etter sa, mn man kan ikke få el uten at hcg er ute av kroppen. har du fått snakket med legen?

Skrevet

Har vært å tatt hcg målinger med 2dagers mellomrom på legesenteret. Venter på svar fra de bare nå.

Skrevet

Krysser fingrene for at det er en ny graviditet på gang XXXXX

Skrevet

hadde ikke fått svaret idag :-( måtte ringe tilbake etter kl 12 imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...