Gjest Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Er det nok at det er slim i trusen liksom? (Deilig tema dette her) Eller er den kjempestor :-)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 min var så stor som det ytterste leddet på langefingeren. så tydelig at det var en propp. jeg hadde 2 cm åpning før denne kom kansje derfor min var såpass stor?
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Ok, takk. Min ble liksom knidd utover papiret så hvem vet, kanskje det var den? Men det trenger jo ikke engang ha noe å si for når man føder......selvom jeg VIL.....NÅ!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg lurer også, tror min gikk i dag. Hvordan farge og konsistens? Er den melkehvit og seig, eller er den mer som en gjennomsiktig geleklump??
2 små hjerter Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Dette lurer jeg også på! Her blir det herlig lesning du Tror min har gått over flere dager nå, først kom det masse blankt slim, myyye mer enn vanlig utflod. Så kom det en seig blank og gul klump på størrelse med en 1 krone. I dagene etter har det kommet ganske mye slim. Veldig seigt og tørt og som regel blank og gult, men i dag kom det masse hvitt også. Så ikke vet jeg...
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Jeg så aldri noe til den med nr 1. Nr 2 så skulle jeg stige opp i badekaret da jeg så det hang noe ut der nede. Den var hvit geleklump som du ikke klarer og dele eller sånn. Måtte ta dopapir of ta tak i den og dra ut resten. Det var 4 uker før. Nr 3 så gikk delere av vannet og så kom det litt til vann og da kom denne store klumpen som var kvit og med gamle blodrester på siden av den. Men jeg hadde hatt litt slim på papiret med brune striper i ett par dager før dette skjedde og når vannet begynte så var gutten ute etter nesten tre timer. Nr 4, så gikk den i deler over 3 uker før. Men denne gangen var den som gelatin, litt gulaktig gele biter på str med erter. Noen ganger var de bitene større men då det klart på papiret at det var kvitt slim som vanlig med noen små gule klumper som du ikke klarer og klemme i stykker eller ødelegge nesten. Håper jeg kom med noe god info til dere.
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Kan legge til at mine var som en litt stor pingpong ball.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå