Gå til innhold

Hvem skal jeg ringe til ?? =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å ringe helsestasjonen hvor jeg går til jordmor, men ingen tar telefonen. Har lagt igjen beskjed, men vet jo ikke hvor lang tid det tar før de ringer opp igjen. Har heller aldri fått nummeret til jordmoren min.

Er kjempe dårlig (kvalm) nå, har sletet med hodepine noen dager (har bare ventet på at det skal gi seg), trykk bak øynene (noe som gjør veldig vondt) og ekstremt trøtt iforhold til hva jeg var for maks en uke siden. Har liksom lyst å legge meg i sengen etter jeg har spist frokost =/ Er så redd for at dette kan være svangerskapsforgiftning eller noe annet. Er i uke 35.

Vet noen hvem andre jeg kan ringe? Er det KK jeg skal ringe, om man er fra Bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette skal man jo ta på alvor... jeg ringte bare føden når jeg lurte på noe, så vurderte de om jeg skulle inn på sjekk...

Skrevet

Ring til føden, så kommer du nok inn på sjekk.

Måtte et selv i går og ble tatt inn med en gang. Jeg hadde ikke svangerskapsforgiftning, men bedre å sjekke en gang for mye.

Masse lykke til og god bedring!

Skrevet

Ring fastlegen eller føden. Jordmor får uansett ikke gjort noe som helst, bortsett fra å henvise deg videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...