ønsker sårt en spire Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 det ,murrer og murrer i magen .. det gjør ganske vondt til tider. spesielt det der beinet på magen og ned på fremsiden av låret. Til og med når eg går eller bøyer foten. er vel sånn ca to dager over ikm nå. på ikm dagen hadde jeg to dråper med brunt blod i bindet ( har gått med bind siden torsdag, pga trodd mensen kommer) og mer har det ikke vært. . Men kjennes viirkelig ut som mensen kommer når som helst på vondtene.
vilhamangebarn<3 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Har også vondt Jeg ventet mensen for lenge siden.. 9.januar begynte smertene, og det har vart i 3 dager Har prøvd 2 el-tester (for jeg tenkte kanskje det var el), men så feil tok jeg. Og jeg prøvde en g-test for ca 3 dager siden (den var negativ, men jeg tok testen midt på dagen). På bruksanvisningen står det at jeg må teste igjen om 3 dager (hvis mensen ikke har kommet), og da må jeg bruke morgenurin. Jeg tok ikke noe test i dag, for jeg syns det kjennes ut som mensen virkelig er på vei, men det kan hende jeg tar feil. Så jeg har bestemt meg (tror jeg), at jeg skal ta en g-test på lørdag eller søndag, for da er jeg mer overbevist om at det IKKE er mensen som kommer... For så lenge kan jeg ikke ha vondt uten at det kommer blod :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå