☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hva studerer dere og hvor langt har dere kommet i studiet? Hva tenker dere ang det å bli gravis midt i studiene? Jeg tenker på det sammen nemlig =)
Gjest ibla Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Min første fikk jeg da det var 1 år ca igjen av studiet (3 årig). Gikk så fint så Ordningen til Lånekassa mht fødselspenger er god og du får engangsstønad i tillegg, så den økonomiske biten gikk helt fint. Som student er man jo ikke vant til gull og grønne skoger uansett:) Student-hverdagen er krevende, men likevel styrer du ting mer selv enn senere når du er i (full) jobb. Jeg husker det som en god tid å være student og mamma
GogJSpentNå Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg prøver på neste barn nå, jeg har en jente på snart 3. Jeg skal bynne denne månten å studere.. Blir et ca 5år å 6 månters lankt studie for meg, noe jeg ikke ser negativt på.. er i 100% jobb så studiene skal bli gjort i helger å ettermiddager.. Tar det desentralisert. Hadde jeg tatt det som heltidsstudent hadde det kommen til å tatt ca 4 år.. Skal gjøre dette i mitt egent tempo så kan plutselig ta 6 år men kan og plutselig bli 5. Blir jeg gravid blir jeg ikke å slutte å studere.. Skal studere det åre jeg går hjemme med barne også.. Jeg gleder meg å ser ikke på barn som noe hindring på noe slaks måte..
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg fikk mitt første barn mens jeg var student. Gikk kjempefint. Engangsstønad fra Nav og fødselspenger fra lånekassen rakk for vår familie. Det eneste som kan være litt tricky er pappapermisjon. Kommer litt an på studiet og når på året du føder. Hos oss var det en supersnill arbeidsgiver til pappa'n som løste det på en finfin måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå