Gå til innhold

Jippi! :-) + maage :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgener det min tur til å komme til dere i 2.trimester :-D

Og ett lite spørsmål:

Når begynner dere førstegangs å få mage? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit!

Jeg er førstegangsgravid og har ikke fått antydning til mage ennå. Er i uke 15 og har relativt normal kroppsbygning.

Skrevet

fikk ikke ordentlig mage før jeg var ganske langt på vei... følte meg egentlig bare feit i begynnelsen... men har ett bilde på profilen fra jeg var 12 uker (sniker inn fra 3.trimester)...

Skrevet

Jeg føler meg forsatt bare feit, mage har jeg alltid hatt, men gravid mage, ikke så mye å vise frem enda.. Og jeg er i uke 21.. sukk, gleder meg til den blir pen og rund, og morsom å vise frem.. :P

Skrevet

Magen begynte å vises ca uke 20 på meg. Før det var den bare litt hard og stor på morgenen (livmoren sikkert) og oppblåst ellers ;p Nå er den derimot på plass, og vokser veldig fort! De siste tre ukene har den virkelig kommet fram, sammen med masse aktivitet inni der. Jeg er 24+3 i dag :)

Skrevet

jeg er i uke 17, førstegangs og har fått mage. har normal kroppsfasong...

Synes det er litt flaut jeg da, siden de fleste ikke får mage før i rundt uke 20. Tror andre at jeg er feit eller ser jeg gravid ut?

Er det bare jeg som tenker sånn? Burde jo egentlig være stolt.

Skrevet

Magen min kom mellom uke 13 og 14. Har normal kroppsfasong:)

Bare å glede seg!

Skrevet

Solbrilla, jeg har det også akkurat sånn! Har fått en tydelig kul på magen, er 17+5, men synes det er flaut og prøver å skjule det, for jeg føler den er altfor stor i forhold til hva den "burde være". Er også normalt slank, men føler jeg ser ut som jeg er 6 mndr på vei, ikke 4 1/2 som jeg jo er...

Skrevet

Har allerede fått en liten kul nederst p magen jeg, er 3 mnd på vei imorgen... :)

Men alle er vell forskjellige :)

Skrevet

Gratulerer, herlig følelse og komme over "kneika" :))

Jeg er 4mnd imorgen, men begynte allerede å få litt mage da jeg var 3mnd'er.. men er ikke så stor enda, men ser det ja ;) Synes det er kjempe koselig jeg, gleder meg til den blir enda større :D

Skrevet

Ja, det er så godt, var på ul i dag å så hjerte slo, å alt var bra :):)

Gleder meg til magen blir større jeg å!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...