Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Det er jo så mye,men må si jeg blir lettlurt når ungene gir meg gode klemmer og ler,barnelatteren er utrolig god pleie for en mors sjel!og så når sønnen min på åtte kommer og sier han skal klø meg litt på ryggen,da tenker jeg at han er verdens mest sympatiske gutt!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Hun er bare 2 år men har enorm empati, et hjerte av gull, elsker dyr, har en fantastisk humor, er kjempeflink og smart, vilje av stål, vakker som en gudinne osv osv osv... Sorry, ikke mulig å velge én ting
The Bad Gal Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Oi, er jo så mange ting! Men jeg elsker at hun er så "levende" i kroppsspråket og ansiktsmimikken sin, hun har tusen uttrykk og grimaser! Ei skikkelig skøyerjente:-) Hun er 2 år og 1 mnd. Det beste med lillesøsteren er at hun snart kommer ut, jeg er nemlig møkklei av å ha henne boende inne i magen min, har vært syk i snart 9 mnd nå! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Det aller beste med jenta mi er at hun er glad hele dagen og at hun ikke er skeptisk til mennesker. Men smiler og flørter med alle;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå