Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har vært på ferie, og når vi kom hjem oppdaget jeg at dressen til mini var for liten. Har jo nå brukt opp alle pengene, så har ikke råd til ny. Ønsker helst årets eller fjorårets Reima, farger kan diskuteres. Troll eller Ticket kan til nød også gå. Str 110
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Jeg lurer på det samme, men er mest interessert i en Skogstaddress, den med uttakbart fór.. Helst i blå eller brun. Str 98 Noen som har?
Tommage♀♂ Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Vet du, jeg har nettopp kjøpt en ny, flott Reima-dress. Du kan få den, så kan jeg kjøpe en ny. Den er oransje, med spygrønne blomster på. Hvor skal jeg sende den?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Ikke for å virke kresen eller noe, Tommage, men de fargene passer ikke til lua...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Anonym: Jeg har faktisk en brun en! Ligger til salgs på finn til 1000 kr. Du kan få kjøpe den av meg! HI
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Kan du ikke bare skrive konto nummeret ditt her så kan jeg overføre ett par tusen,det er jo viktig at fargene står til lua!!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Haha... dagens idiotinnlegg.. Det er for dumt å dra på ferie for så å prøve å innbille alle på DIB at gutten på 5/6 år har vokst ut av dressen sin i løpet av ferien... thihi
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 HALLLOO Hvis du ikke har penger til å kjøpe dress,og folk tilbyr deg en dress,men vil ikke ha så er det noe galt eller? Når man trenger noe så ser man ikke på om den er blå eller lilla eller .Hovedsaken er at barnet ikke fryser. Tulle innlegg detta...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå