Gå til innhold

Lolita venter prins<3overtid


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan står det til?? er du her ennå?? har ikke sett noe til deg på en stund så ble litt nysgjerrig på om noe var på gang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok skuffe deg der ja,... =/

 

Sovet kjempegodt de to siste nettene, ikke engang vært oppe å tissa!

:-O

 

Hvordan går det hos deg da? Ser du fram til kontrollen i morgen? Det gjør hvertfall jeg, blir morro å se nurket på skjermen igjen :)

Skrevet

her går det med det samme, men jeg sover faktisk bedre om nettene jeg også, så det er jo kjempe deilig!!!

 

ja gleder meg til kontroll i morgen, men får nok ikke sett noe på skjermen... får håpe jm finner ut at jeg er moden så hun kan strippe meg!! så bestiller hun time til meg på kk, og der får jeg vel komme på kontroll i slutten av uken får jeg håpe...

 

gleder meg til å høre hvordan kontrollen din går i morgen!! jeg skal 12.30.

Skrevet

Sjekker de ikke med ultralyd på deg? Skal jo sjekke hvor mye fostervann det er og slikt?

 

Ja, hun skal få strippe skikkelig, håper SÅ det gjør susen og får fart på sakene! :D

 

Må få oppdatering fra deg også imorgen, blir spennende! :)

Skrevet

nei hun har ikke ul, så må vente på timen hun bestiller til meg på klinikken... håper sånn at jeg har noen cm åpning så hun kan strippe meg og få litt fart på sakene!!!

Skrevet

da har jeg vært hos jm... det var bare en helt vanlig kontroll, så bestilte hun time til meg på klinikken, det er på mandag... fikk ikke undersøkt modning eller noe, så ble litt deppa... må vente helt til mandag... da tar de masse tester og ser om de skal sette meg i gang da eller vente til onsdag...

Skrevet

Nei så kjedelig da! Merkelig at de ikke sjekker deg skikkelig før du er såå langt på veg..

 

Her var alt bra, UL viste greit med fostervann. Satt med CTG ganske lenge for baby sov og de ville ha skikkelige spark registrert.

Ble også registrert flere sammentrekninger, men det var de samme som jeg har hatt nå i over ei uke... =/

 

Jordmor fikk ikke til å strippe meg skikkelig da tappen var så langt bak og oppi, så hun fikk ikke skikkelig tak i den. Men hun irriterte den litt i håp om at det skulle funke litt.

 

Time på føden den 17. for igangsetting, så vi får se...

 

Herregud jeg er klar for å få ut denne ungen!

Skrevet

jeg fikk ikke time på føden før den 18 pga 17 er en søndag... onsdag neste uke blir for meg absolutt siste dagen... men vi får krysse fingrene for at noe skjer innen den tid for oss begge, og naturlig!!

Skrevet

Ja, naturlig er jo det beste.

Her tror jeg vi må prøve med mer sex, morgen og kveld 3 dager på rad er jo oppskrifta.

Så vi må bare hive oss rundt :P

Skrevet

Nå kom det masse slim og blod her, så JM fikk hvertfall gjort noe godt for seg :P

 

Hvordan står det til med deg da? Kjenner ikke noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...