Sunnisol Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Vil ha sort skinnsofa, men kan også falle for mørk grå stoffsofa.. Noen som har linker?
partyoffive Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Sorry har ingen linker til sofa, men...hvordan gjòr du sommerfuglene? Måtte bare spòrre, ikke meningen og kuppe tråden din.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 http://www.stordal.com/Produkt.aspx?ProduktId=79&m=5 Denne kommer til meg om mindre enn 2 uker :oD De fleste sofaer kan du jo få i omtrent hvilket stoff/hud og farge du vil, så det er lettere å finne riktig fasong først ;o)
Sunnisol Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 Det går bra.. Jeg var så frekk at jeg kopierte de fra et annet nick her inne;o)
Mammaen til Isak Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Skjønte ikke så mye av den hjemmesida jeg, priser?? Husker du hadde sofa-tråden, og du valgte den jeg likte og ) hehe.... Gratulerer med snart ny sofa yaddaline!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Takk takk ) Prisene står ikke der, siden det er leverandør og ikke utselger. Finner pris på www.bohus.no (og bare for å presisere så jobber jeg der, så jeg har ikke betalt det "vanlig dødelige" må betale for den - ellers hadde ikke jeg hatt råd, hehe). Ellers er det jo bare å sjekke møbelringen, skeidar, bolia, living etc sine sider )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå