Gå til innhold

Hvor er bil nøkkelen min?? Hjeeeeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leta overalt og finner den ikke :-O

Vær så snill om noen kan "se" for meg hvor den er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den ligger i eller under en veske eller noe yttertøy; skjerf, votter eller noe sånt...

Skrevet

Tusen takk, skal se med engang :-D

Skrevet

Kan du se om den ligger i leiligheten eller i bilen til samboeren min? Tusen takk for svar

Skrevet

Jeg ser litt høstfarger på ingangspartiet, tror det er inne. En gang eller en liten hall, rødmalt??....den ligger under noe hvitt eller trehvitt, med noe mykt stoff ved siden av eller oppå...

Skrevet

Den ligger på en hylle av noe slag!

Skrevet

er du som meg så har du kanskje hengt den på sikringskapet hvis du har en nøkkel der som stikker ut-perfekt å henge bil nøkkelene på..

Skrevet

Den har gjemt seg i mellomrommet mellom bil og nøkkel

Skrevet

Hmm, jeg har nå lett i gangen, men der fant jeg den ikke. Leta i bilen i går, men skal se i dag og.

Sist jeg så den var i begynnelsen av januar, tror det var 2 januar eller dagen etter..

Begynner å bli desperat nå gitt. Huff.

Takk for alle svar. Skal lete videre nå og krysser fingrene for at jeg finner den.

Skrevet

Den ligger i lomma på jakka du hadde på deg den dagen.

En mørk jakke

Skrevet

Har du en liten brun kommode eller noe med skuffer rett innenfor døra, på høyre side når du kommer inn? Ser ut som om det ikke er en helt vanlig kommode, men noe med litt høye ben og en eller to skuffer, maks tre, tror jeg. Tror nøkkelen er i nærheten av den kommoden. På gulvet til høyre for den, bak den eller i en skuff (evt. under en skuff)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...