Frøken B ღღ Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Vi har fått det meste i hus nå, men etter at jeg ble innlagt på sykehuset med tegn til svangerskapsforgiftning i helga så har vi funnet ut at det hadde vært greit å få kjøpt de siste småtingene som vi mangler også. Ikke at vi MÅ ha det før vi reiser hjem fra sykehuset, men det er jo greit å ha det i hus likevel... Jeg tenker litt på smekker. Hva trenger man egentlig? Type? Størrelse? Kluter... Der tror jeg kanskje vi trenger noen flere av typen gulpekluter, kanskje. Hva har dere av slikt? Nattdrakt og sparkebukse... Vi har foreløbig 1 nattdrakt og 2 sparkebukser i "startstørrelse", har fått 3 stk. "joggebukser" også. Ser for meg at vi i hvertfall trenger 2 stk... Hva står på deres liste over utstyr/klær?
MillaCamilla Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei Har fått 2 sparkebukser og har selv sørget for å kjøpe inn en del ull, som pysj, bodyer, strømpebukse og trøyer + at min mor har strikket en del. Hvis kulda fortsetter så blir det nok bruk for det. Jeg kjøpte inn en del "gulpekluter" på Barnas Hus samt noen kluter til å vaske med (tror det var 20 stk for 100 kr eller noe i den dur). Leste et sted at en trengte over 10 bodyer, så mange har ikke jeg, men har 4 i ull og vet at det er flere under "produksjon" så satser på å greie oss en stund. En får sikker mye klær også i gave:) Har strikket et ullteppe selv og fått to fra mor og svigermor, så på teppefronten er vi iallefall godt dekket. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå