Gå til innhold

Hmm.. har en liten mistanke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

om at noe er i gjære her.. Trusen var våt når jeg stod opp og jeg kunne liksom "presse" ut litt mer væske.. Så kjenner jeg gode kynnere i nederst i ryggen og nederst i magen.. Hmm.. Om det var fostervann kommer det vel mer, så får vel bare vente og se. Men det er slik det startet sist, så fikk litt forhåpninger her.. Så er det sikkert ikke noe, vet du.. Men... Skal på lunsj til en venninne og er litt usikker på om jeg tør og dra.. Hva om vannet går hos henne eller i bilen..?? hehe.. Burde jeg dra..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende. Jeg hadde nok blitt hjemme og slappet av hvis det var slik det startet sist. Det høres jo ut som om det er noe som skjer ja.

Skrevet

Oi, så spennende!

Jeg hadde nok ikke vært komfortabel med å dra bort på besøk om vannet var begynt å gå. Men, kommer jo litt an på hvor lang tid det tok før ting virkelig satte igang sist også. Om du regner med at det blir en laaaaang dag, kan det jo være godt å komme seg ut litt. Kan ikke venninnen evt komme til deg?

Skal krysse fingrene for deg.

Skrevet

Hmm.. tror jeg skal gå ned til kjelleren og sette på en vask. Om det ikke kommer noe mer vann da, så er det vel neppe noe..? :)

Skrevet

Hei hei. :)

Hvordan går det med deg? Så spennende! Når har du egentlig termin forresten?

Masse lykke til :)

Skrevet

Var nok bare falsk alarm for har ikke skjedd noe mer selvfølgelig.. Typisk det.. Men da har jeg lært at jeg ikke legger inn noen innlegg før vannet har gått..hehe..Termin er ikke før 23. så det var vel for mye forlangt at noe skulle skje.. Men, men.. får bare smøre meg med tålamod..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...