knøtta Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor i huleste er det blitt så oppstuss av at nrk har kutta Drømmehagen! Har ikke alle husstander en dvd spiller i hus og det selges jo faktisk dvd filmer med flere episoder av drømmehagen til en rimelig penge så hva er egentlig problemet, fanden ikke rart det er krig i verden... Forteller litt om hva slags mennesker som fins her på bjerget, å engasjere seg vilt i et tv progrem som er kutta fenger hundrevis på facebook, avisoppslag osv, men når det virkelig kommer til å engasjere seg for noe langt mer viktig som f.eks å hjelpe den gamle naboen med snømåking eller handle for noen som har brukket beinet, nei da blir det for strevsomt så vi lukker øyene og later som ingenting..... Demp egoet litt så kansje verden blir et litt bedre sted. Skal dere skrike så skrik for noe som er verdt å kjempe litt for, ikke et jækla tv program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå