Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hva skjer på første svangerskapskontroll ? Litt nervøs
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Legen kjenner litt på magen din å snakker om hvordan du har det og hva som kommer til å skje fremover:) Ingenting å grue seg til. Jeg gledet meg til alle kontroller, herlig å vite at alt var ok:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Åh, takk Gleder meg kjempe masse Men også litt nervøs. Skjønner ikke hvorfor jeg er nervøs heller
The Bad Gal Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Er vanlig å ha med urinprøve på kontroll, husker ikke helt om man har det på første, men det mener jeg bestemt at jeg har hatt. Så sjekkes blodtrykk, du veier deg, tar noen blodprøver som sendes inn til lab.(bl.a sjekker jern/ferritin, HIV, blodtype, rubella antistoff osv) Dere fyller sammen ut et helsekort som du må ha med deg på alt av kontroller heretter, samt at dere søker fødeplass på sykehus. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå