Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 et år etter fødsel nå! Strekkmerkene har blekna veldig, men nedfor navlen er det en sånn sprekk om jeg skal forklare det slik. Det ser utrolig stygt ut. Kommer denne til å forsvinne om jeg trener magen tro? Har litt ekstra magefett enda men, det skal bort nå altså! Jeg skjemmes sånn over magen. Gikk opp 15 kilo under graviditeten og har gått ned ca 20 etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Du er ikkeden eneste.. magen min ser ut som et polsk veikart... du har iallefall klart å gå ned i vekt da:) *applaus* jeg har ikke det. så ikke nok med at jeg har strekker OVERALT, så skvulper magen min. nesten så jeg bli sjøsjuk... men men.. sånn er livet... for ta det litt etterhvert. men bailine har et strekkmerke programm som har funnket for mange og som strammer opp...
lavendelblomst Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Trener du? Magetrening altså? Du kan jo alltids prøve på det. Men anbefaler at du trener hele kroppen, ikke bare mage. Punkt-trening virker ikke alltid.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Har begynt på Sats, kondisjonstrening. Skal bli flinkere med sit ups nå altså, hvis det hjelper på den "sprekken" Hilsen HI.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Minsten er 2,5 år...Enda nå i vinter har jeg merket at magehuden har trukket seg mer sammen..Vekta er den samme som for 2 år siden, så har ikke tatt av noe i denne perioden, men det tar tid før huden greier og trekke seg etter.... Puppene likeså..De bestod ikke blyanttesten da jeg gav opp ammiinga etter 3 mndr, men i høst ( 1år og 7 ndre ette rammslutt)så bestod de igjen..Har ikke gått ned noe Bh-størrelse på det siste 1,5 året eller noe...Så også der har huden trukket seg sammen og passer nå "rundt fyllet" på en måte.... Man må smøre seg med tålmodighet, spise sunn mat som gir både psykisk velvære samt det kroppen trennger både innvortes og utvortes. Noka v riktig fett har mye og si for hudens elastisitet bl.a....Og selvsagt, mosjon og bevegelse....GJerne hver dag, i tilleg til hardere treningsøkter et par-tre ganger iuken... Jeg er ikke så optatt av at kroppen skal se ut som en kropp tilhørende Victoria's Secrets-ansatte, men jeg vil gjerne være frisk, sterk og i god form... Derfor hverken måler eller glor jeg meg ihjel i speilet, og slike positive opplevelser som at man ser huden blir strammere til tross for at alderen siger på kommer som "Juleaften på kjerringa" og er bare en positiv bivirkning av livet mitt....Men det er jo en tankevekker at jenter stresser 2 mndr etter fødsel med å se ut som før, når det normale er at huden trenger tid.......HAr man ikke "heidi Klum" gener, så vil man ikke kunne gå undertøyshow før etter noen år. SAmme hvor slank og veltrent man er.... SÅ jeg vil si til deg..SMør deg med tålmodighet, slutt og fokuser på kroppens utseende, og fokuser på dens yteevne...Skal si deg man blir mer fornøyd med kropp og sjel og helse,.- og plutselig en dag så ser man at WOW; hvor bra jeg tar meg ut dag ) Slev om magen henger litt enda og puppene ikke direkte strutter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå