Gå til innhold

Like før det klikker for meg!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far i huset har pappa perm.. i 6 uker og jeg ble kjempe glad for det. Siden jeg studerer og skal ha eksamen om 3 uker.. Men han eksisterer jo ikke i det hele tatt! Han har hatt perm nu i to uker, av de to uker har han vært på jobb i 5 dager og resten har han sovet og trent. Kveldene går til til tvspill. Det vil si at jeg må gjøre ALT + det han pleide å gjøre når han var på jobb. Jeg står opp kl 06.00 med minsten, det er jeg som smørermataken til gutten som skal på barnehagen. Jeg leverer gutten i barnehagen og da må ha minsten med meg.

Denne tiden når han er hjemme skulle jeg ha lest, men neida. Og ikke nok med det så må jeg hente gutten i bah også, for da er pappa så sliten etter en treningsøkt. når kvelden kommer er det tid for leggetid... det er det jeg som må gjøre for pappa skal ha litt kveldsro med nyheter og tvspill... Nu er det like før det klikker for meg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa perm meg i ræva!! HAn sover enda, når han står opp skal han pelle seg på jobb eller reise til H.......... For nu er det nok.

Skrevet

Gjør noe med det da, slutt å gjør ting han skal gjøre i permen sin. Stå opp tidlig, kle deg selv og ordne deg, så drar du på biblioteket å leser, så overlater du alt til ham. Verre er det ikke vet du :-)

Skrevet

Det hadde jeg aldri godtatt. Vekk gubben gi han den minste, fortell at eldste må i barnehagen innen da og da, hva som skal gjøres og sett deg ned og les.

Enten er jeg kjip og leve sammen med eller så er det mange kvinner som godtar altfor mye. Det der hadde aldri gått hjemme hos meg. Ikke hadde gubben oppført seg sånn heller forsåvidt siden han elsker og være med barna sine.

Skrevet

Akkurat! Gjør sånn som Ugl@ sier! Omså snik deg ut kl 6 å allier deg med en venninne eller noe så du kan komme til henne å være en stund bare sånn at han MÅ gjøre alt!

Skrevet