Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Olander? vi vurderer det til vår sønn og finnner ingen andre fine forslag vi faller for.Vi har to gutter fra før med navn Olai og Oskar så vil gjerne ha noe på O og som passer til dem to andre...noen som har forslag kansje til andre navn på O?
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Var ikke så dumt forslag. Ellers er det jo Oliver også synes jeg Ole er søtt.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Jeg synes de tre navnene passer veldig godt sammen!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Jeg syns Olander var helt nydelig:O)!!! Oliver er veeeldig populært for tiden, syns det er greit å velge navn som ikke annethvert barn har. Mindre komplisert i lengden:O) Dessuten har Oleander mer personlighet i og med at det er sjeldnere syns jeg.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Synes det var et uvanlig, men fint navn! Er jo mange guttenavn på O.Jeg liker også Ove, Olve, Ole og Olav. Men man må å jo ta det man liker best, og ikke tenke alt for mye hva andre synes (om ikke det er så spesielt/ rart at ungen kan bli ertet for det da..)
Lilleleen Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Jeg syntes Oleander er veldig fint ) Vi skal mest sannsynlig kalle vår sønn før Oliver, ser her at det er ett populært navn, men har ikke hørt om noen i området rundt her som heter det, ennå.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Olander var fint og ikke så mye brukt som Oliver. Det er det veldig mange som heter...
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2010 takk for alle svar og forslag;-) oliver er det maaaaannnge som heter rundt her så blir ikke no av det ennå jeg syns det er fint.Jeg liker også Odin men der er ikke jeg å mannen min helt enige så ser ut som det blir Olander gitt....;-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Det eneste navnet som var aktuelt i mitt hode om det ble en gutt var Oleander, nå blir det antageligvis ikke det, og faren likte det ikke fordi det ble for "barnslig" "han så ikke en direktør presentere seg som Oleander".. dumme mannen! Jeg synes både Oleander og Olander er heeeeelt nyyyydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå