Verbena Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har kjøpt leilighet å overtar den 15.april, men skal ikke flytte inn før uka etter. Om godt og vel 3mnd med andre ord. Men systematiker som jeg er vurderer jeg å begynne å pakke nå! Er det totalt galskap eller?
lille je Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hadde jeg glatt gjort! Pakket ned alt jeg ikke bruker til daglig. Systematiker jeg og sjø Hvor skal dere flytte da?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Som systematiker og kontrollfrik som elsker lister, sier jeg: begynn med en god plan og begynn nå! He he:)
Verbena Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Ho hoi..... da er det lov da! Tenkte å begynne med alt som ikke er i bruk ja. Sånn som sommerklær og andre ting vi ikke kommer til å bruke før vi flytter. Og ikke minst vaske i skapene på kjøkkenet sånn at det går fort når vi skal vaske oss ut her fra! Sist vi flytta hadde jeg stål kontroll på hva som var i alle eskene å ALT var pakket opp å på plass iløpet av 5timer(bæring, ut pakking og sammenskruing av møbler!). Lille je: Flytter til andre siden av byen. Rett sia ifølge samboeren min, altså Tiller! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå