vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 12. januar 2010 #26 Skrevet 12. januar 2010 jaja, da er snart tirsdagen overstått, og har null snoperi innabords og en trening inne.. Skal ha en trening til imorgen, så føler at det begynner å jobbe seg litt til rutinemessig. Hadde en tur til frisøren idag, så føler meg litt bedre, hjelper masse på selvtilliten. Anbefales! :-) Kanskje en tur i solaruim hadde hjulpet på det blekansiktet mitt, he he
CMH Skrevet 12. januar 2010 #27 Skrevet 12. januar 2010 Hva har dere slankere spist idag da? =) Har spist altfor lite idag tror jeg! En halv ciabatta med litt eggesalat til lunsj, og to wraps med salat til "middag" nå for en time siden..
minni08 ♥ Skrevet 12. januar 2010 #28 Skrevet 12. januar 2010 Vil bare skryte av dere alle! dere er kjempeflinke:)) Heiv meg med først på søndag så har ingen resultater og vise enda. Men har funnet ut at en stor frukt smoothie hjelper mot snopsuget på kvelden:) Kun frossen frukt og bær, ingen tilsatt søtning..bare et tips som har funket her:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 12. januar 2010 #29 Skrevet 12. januar 2010 Smoothie er jo bare supersnadder! Da kan man jo også regulere det usunne bort også, en hærlig blanding sunn snop rett ned! Blir jo egentlig ganske mett av det også..
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 12. januar 2010 #30 Skrevet 12. januar 2010 Oi, jeg er en skikkelig tungvekter, og har ikke sett den tråden før nå. Har beynt på slanking jeg også så slenger meg på, siden jeg ikke var med i uke1 så setter jeg samme vekt både på uke 1 og uke2... ,Uke 1 : 127,9Kg Uke 2 : 127,9Kg Første delmål er 115Kg. Håper ingen ler av vekten min her da jeg er mye større enn dere andre. Skal ned til 70Kg så dette blir en lang hard kamp. Jeg går på lavkarbo.
Monajenten Skrevet 12. januar 2010 #31 Skrevet 12. januar 2010 Her er det ingen som ler, her støtter vi hverandre! :-) Gikk selv ned noen kg på lavkarbo men veide nok "for lite" i utgangspunktet for å gå ned nok. I dag har jeg spist to fullkornswraps med salat og kalkunfilét + en hel boks med druer. Ikke noe middag på meg da det ble kjapp mat på barna i dag.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 13. januar 2010 #32 Skrevet 13. januar 2010 Hu hei alle sammen! Da er vi kommet til onsdagen, og har fått unnagjort 2 treningen for uken. Men får i meg aaalt for lite mat! Må rett og slett bli flinkere til å spise. Synes det er så vanskelig å få presset inn når man står opp i et eller annet. Plutselig så er det gått mange timer og har bare fått i meg tre måltider for dagen..
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #33 Skrevet 13. januar 2010 Så flinke alle er:) stå på damer!! jeg sliter litt om dagen,litt motivasjonsproblemmer:/ får dra frem bikinien så kommer kanskje motivasjonen tilbake Lykke til videre!!
Mikkemafian Skrevet 15. januar 2010 #35 Skrevet 15. januar 2010 Har vært flink i dag!! Havregryn med melk og "frosne" blåbær og bringebær uten sukker!! (er på avsukring må vite) 1 times trilletur i friskt tempo og fortsatte videre med opp og ned trappen 100 ganger for å legge vekk klær fra vaskerommet, (ca hele klesskapet). Nå skal jeg innta en bedre lunsj, med knekkebrød og kalkunpålegg med maaaasse agukr, salat og tomat på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå