NostraStoria Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Kan man få strekkmerker helt på slutten? Har ennå ikke sett noe til dem, og håper at jeg slipper unna denne gang..!
Gumman :-) Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Vi er to! Men jeg har hørt om at en del venninner har oppdaget dem helt de siste dagene, så føler meg ikke helt trygg enda......
jula Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 hei!har heller ingen enda..30uker.sist oppdaget jeg fem små streker nederst på magen etter fødselen.og synes ikke det var noe å klage over nei;-)
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er diger og har bare noen få striper på sidene, så håper på det beste!
JuneLouise Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 jeg hadde ingen strekk merker før i uke 35. da kom det en hel haug på bare to dager:S bare plutselig var det masse.!!! JM sa det er hormonelt og kan komme når som helst i svangerskapet...
*December_Wish* Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 jeg har fått strekkmerkene nå helt på slutten, trodde ikke de kom til å komme siden jeg ikke har sett noe til dem før, men nå når magen har sunket helt ned har jeg fått noen flotte fartsstriper underst på magen å på hoftene gitt.. men søster slapp unna uten noen merker så er jo godt mulig
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Jeg oppdaget tre streker helt nederst ved hårfestet etter sist fødsel, så de ikke før da. Har litt strekkemerker på hofte og lår, men det er fra ungdommen. De tre jeg fikk etter svangerskapet synes ikke engang, og er godt gjemt under en truse/bikini. Så håper på at det ikke blir noe mer denne gangen.. Er 27 uker nå...
*SMASK* Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Første svangerskap fikk jeg strekkmerker den siste uken. Trodde jeg skulle gå helt klar, men neida... Riktignok bare noen få rundt navlen. Er nå i uke 35 og har ikke fått noen nye enda..
LilleKnott Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Off... trodde jeg skulle slippe unna også, men når jeg våknet i dag er det 5 lilla/røde streker under ved navlen. Er 35+5 i dag. Har smurt inn magen nesten daglig med olje eller body butter fra Body Shop. Har lest at det er hormonelt, men det kan ikke skade å smøre heller.
Jotun Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Jeg oppdaget mitt første strekkmerke nå i helga ( 9.jan ). Har termin 15.jan, så var litt redd for at jeg ikke skulle få et eneste ett )
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Fant plutselig ett lite merke rett over navelen ca i uke 30... men har ikke fått fler ennå... er nå i uke 34... men tenker igrunn ikke så mye over det...
NostraStoria Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2010 Uff, er snart i uke 41..tør ennå ikke å slå meg til ro med at jeg ikke får noen.
W29 Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 jeg er i uke 30, og har begynt å sprekke en del foran på magen og på siden av rumpa, så her blir det nok masse før jeg er ferdig med svangerskapet. En venninne av meg hadde ikke så mye som antydning til strekkmerker, men når fødselen startet og hun fikk kraftige veer så sprakk hele magen! hun fikk MANGE under fødselen, maks uflaks må man si..
christianne Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Magen min ser ut som et eneste stort strekkmerke den, trøster meg med at det ikke går ann å få flere! Det betyr ikke så mye for meg selv om jeg ikke ønsket meg dem for å si det sånn:D Kom ganske sent.. er i uke 35 nå. Men det tror jeg varierer veldig fra person til person..
Annci<3 Skrevet 11. januar 2010 #15 Skrevet 11. januar 2010 Noen som har opplevd å kun få strekkmerker på puppene???? Er i uke 32 og har hatt et par en goood stund nå, men foreløpig ikke en enseste antydning til noe på magen. Regner med at det kommer noen strekkmerker etterhvert.
Miranda01 Skrevet 12. januar 2010 #16 Skrevet 12. januar 2010 Ja.. jeg fikk ikke før jeg var 35-36 uker. Var bombesikker på at jeg slapp unna, men neeeida.. her er den lange sprekker på magen! Og de svir.. usj:S Trøste oss med at det NESTEN forsvinner over tid:)
b77h Skrevet 12. januar 2010 #17 Skrevet 12. januar 2010 jeg er i uke 38 med kjempekul av en mage - men ingen strekkmerker... Men føler meg ikke trygg - leste tidligere om ei her inne som fikk de 3 dager over termin :-( Men uansett er dette barnet verdt noen strekkmerker ;-) selv om jeg ikke håper de viser seg da...
NostraStoria Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 12. januar 2010 Helt enig at det uansett er verdt det!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 13. januar 2010 #19 Skrevet 13. januar 2010 Hei, besøk inne fra 1.tri.. Har en datter fra før og da hadde jeg ingen strekkmerker gjennom hele sv.skapet, men under fødsel fikk jeg MASSE på magen (nesten borte nå) og et par dager etter ks, når brystene vokste helt sinnsykt, fikk jeg helt enormt masse rundt begge brystene... Er disse som er mest sjenerende i ettertid egentlig.. Dype "furer"..ser ikke UT!! Så blir spennende å se hvordan det går denne gangen.. Når jeg er ferdig med å gå gravid - sånn for good, så er det bare ålegge seg under kniven....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå