Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har har veldig uregelmessige sykluser de siste 2 årene og har derfor fått pergotime av min gyn.... skal hjelpe meg og få "skikkelig" syklus... Problemet nå er hvis jeg har blitt gravid denne mnd så kan det være en annen enn samboeren som er faren...... jeg fikk mens den 16 des, hadde samleie(han kom ikke) natt til 26 des,hadde sex med samboer 24,25,27,28,29,30,31,1,2,3 og 4.... tok blodprøver på tirsdag,fikk svar i posten lørdag at jeg hadde hatt EL den 3 januar! Tror dere det er mulig at han andre er far til barnet hvis jeg er gravid? går det an og "lekke" sæd selv om han ikke får utløsning? herregud,at det går an og bli så forbanna dum............
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Tror dere det er mulig at han andre er far til barnet hvis jeg er gravid? JA, men mest sannsynlig så er det samboeren din som er faren Går det an og "lekke" sæd selv om han ikke får utløsning? JA
Tante Blås Squaw Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Og jeg lurer igjen; hvorfor kan ikke folk bare være trofaste?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tror også det er samboeren din som er faren. Men hvis du er utro så bør du kanskje revurdere å få et barn med en mann du ikke elsker? Da er det kanskje bedre for deg og heller få fra samboeren og heller vente med barn til du finner noen som du faktisk kan være trofast mot og bygge en familie med?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Slike filler som deg gjør meg direkte kvalm...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Altså, det er like sannsynelig at samboeren din er faren som han du var utro med. JA, det lekker litt sær ja, og sæden kan leve inni deg opptil flere dager. Så det er ingen umulighet at du har pult på deg en lausunge. utrolig kvalm du er, ikke bare mot samboeren din men også mot ditt kommende barn. Vet samboerendin at du var utro?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Damer, prøv å være litt saklige da. Ord som "fille" og "lausunge" har svært lite i en voksen samtale å gjøre. Jeg tar også avstand fra utroskap, men jeg synes uansett ikke det er riktig å sparke en som allerede ligger nede. Man skal skrive som man ville snakket til et annet menneske, ikke hive seg over med en hel masse kommentarer bare fordi man sitter på et nettforum.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Jeg mener å ha lest at sæd kan overleve i inntil fem døgn i en kvinnes kropp. Dersom du hadde sex med en annen natt til 26.12., og eggløsning 3.1., er det veldig liten sjanse for at det er han som er faren til barnet. Du kan helt sikkert finne sikre tall på hvor lenge sæd kan overleve, men det er ikke så mye som åtte dager.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Det jeg syns er merkelig er at om man ikke er trofast, hvorfor og hvordan i alleste dager klarer man å ha sex med kjæresten som om ingenting har skjedd??!? Jeg ville i hvert fall sørget for å passe på å finne en unnskyldning for ikke å ha sex med kjæresten, slik at man ikke kommer opp i DETTE dilemmaet! Det verste er at det popper opp sånne innlegg stadig vekk! Det er jo helt tragisk hvor selvdestruktive enkelte er. Som om ikke livet er vanskelig nok....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 I tillegg til det faktum at du var utro mot din mann i jula, så var det ubeskyttet også.. Du har nå hatt ubeskyttet sex med en fremmed(?) og mannen din. Er du klar over at det finnes kjønnssykdommer du kan ha smittet mannen din med? At det går an å være så hensynsløs mot en som vil gi deg barn, det skjønner jeg ikke. Men til spørsmålet ditt. Jeg tror det er din mann som er far til barnet dersom det skulle vise seg at du er gravid nå. Håper du ikke er det, for din manns skyld. Han fortjener virkelig ikke dette! Dessuten virker det ikke som om du er lei deg for at du har sviktet mannen din, bare lei deg for at du kan bli avslørt hvis det blir et barn ut av det.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 For å svare direkte på spørsmålet ditt; JA, det går sikkert an å bli dummere enn deg, men det skal ganske mye til!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Håper ikke du er gravid da. Skal du fortelle samboern din at du har vært utro i tilfelle? Og ja, det går an å lekke sæd. Seriøst. Du hadde sex med samboeren din etter du hadde vært utro, som om ingenting skulle ha skjedd? Jeg synes oppriktig synd på han.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 NEI! Det går ikke an å bli dummere enn deg. Det du påfører andre mennesker er respektløst. Hvordan kan du leve i dine sko, det lurer jeg på.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Sannsynligvis så er det samboeren din som er faren. Men når det er sagt; hvorfor i alle verdens dager hadde du sex med en annen hvis du og samboeren din prøver å få barn?! Det henger virkelig ikke på greip. Det er ikke verken min, eller noen andres jobb å dømme deg, men jeg skjønner deg virkelig ikke.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #15 Skrevet 11. januar 2010 Detta burde du tenkt på før du hadde deg eller? Synes synd på din samboer,virker ikke som du er glad i han .SÅ hvorfor ha barn med han??? Du er ei HORE i mine øyne. Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #16 Skrevet 11. januar 2010 Hore, Maria? Er det egentlig nødvendig? Hva er du da? Tenk deg om litt, du har noen svin på skogen selv.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #17 Skrevet 11. januar 2010 dette må jo være et tulleinnlegg!! For man skulle jo ikke tro at noen kan være så dust! Å ha sex med samboeren sin dagen etter du har vært utro, blir bare for drøyt. Det den fyren "lakk" ut ville jo fortsatt ligge inni deg når du hadde sex med samboeren din. Blæh! Stakkars fyr! Og stakkars deg som virker helt skada i hodet..
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #18 Skrevet 11. januar 2010 Er det noe annet ord da? ja jeg har nok svin på skogen jeg og ja ,men ikke utroskap.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #19 Skrevet 11. januar 2010 Foreldrene dine har ikke greid det som innebærer å oppdra et barn, de har oppdratt ei hore, uten selvrespekt, verdier eller noe annet ok syn. Din ekle hore.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #20 Skrevet 11. januar 2010 En hore er en som tar seg betalt. Ord som hore, og for den saks skyld ære og respekt har helt mistet sin betydning de siste årene... de brukes jo som unnskyldning for å undertrykke og bruke vold... Men det var en digresjon: Uansett YOLI, mulig hun har foretatt noen tvilsomme valg, men utifra det hun skriver blir det feil å si hore.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #21 Skrevet 11. januar 2010 hahaha eller så har du kanskje fått 2 eggede tvillinger, begge skal bli pappa hvilken fryd!
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #22 Skrevet 11. januar 2010 ok da løssluppen passer vel bedre da.Ja Hore er ikke helt det riktige ordet du har rett.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #23 Skrevet 11. januar 2010 Mest sannsynelig er det samboeren din som er barnefar..Men jeg krysser fingrene for at det er han andre!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #24 Skrevet 11. januar 2010 Hore er ikke bare en som tar seg betalt for seksuelle tjenester, hore kan også betegnes som de som er billige, løsslupne osv, og har sex uten å nykke...Jeg definerer hi som ei laus hore. Hadde hun vært min datter, hadde jeg vært flau!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #25 Skrevet 11. januar 2010 jepp ei hore som ikke fortjener å få unger stakkars unge ei HORE MOR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå